Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest undrende

Meg og min partner begynte for noen måneder siden og prøve å bli gravide.

En uke før mens kjente jeg brystspreng og økning i størrelse,sammen med tretthet og mensmurringer etter hvert. Mensen kom og da tenkte vi det var mensen som forårsaket dette eller at vi ønsket veldig en graviditet.

Etter mensen har jeg nå igjen brystspreng og fremdeles mensmurringer selv om mensen er slutt. Merker små forandringer i bryst,særlig venstre som er større enn det andre,kul ,kjertel? Dette er litt ømt når jeg tar på det. Ønsker å vite litt om det er sånn dette skal være under en normal utvikling i et evt.svangerskap?Siste eggløsning var rundt 24.12.01 og mens første dag nå 7.01.02. Trettheten har økt i styrke hele tiden og er veldig slapp i armer og ben selv om jeg sover og tar hensyn til meg selv nå.

Når jeg er ute og går føles bena veldig tunge,er ikke vant med dette. Svar ønskes snart på dette innlegg.På forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/41444-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-bryst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Jeg kan ikke se at det du beskriver skulle har sammenheng med et evt. svangerskap, spes. i.o.m. at du hadde menstruasjon to uker etter eggløsning. Jeg tror imidlertid at du bør få en sjekk hos din lege siden du ikke føler deg i form. Det er ikke vanlig at man får et bryst større enn det andre når man er gravid. Kanskje har du en eller annen form form infeksjon eller at du har en virusinfeksjon. Uansett synes jeg ikke du skal la det gå så lenge før du kontakter legen din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...