Gå til innhold

Tett hals

Anbefalte innlegg

Merker når jeg anstrenger meg, stresser, gjør ting for fort, tenker for mye eller på vanskelige tema, så lukker halsen seg og det blir vanskelig å puste.

Det blir bra når jeg slapper av eller når jeg stikker på trening.

Dette plager meg mye og vet ikke hva jeg skal gjøre. Føler det klikker for meg, fordi jeg ikke får gjort matte, men samtidig så føler jeg at jeg trenger en pause fra tenking og matte. 

Den minste ting kan få halsen min til å føles slik. F.eks å skrive denne setningen fort kan føre til dette.

Føler også at halsen er litt tørr og det virker som det er noe som ligger der, også går jeg hyppigere på toalettet for å urinere

Hva er problemet, hva må jeg gjøre?

Har lest om angst, men jeg merker ingen frykt. Ellers er jeg for blind til å merke det :)

Takk for svar

Anonymkode: b0ea1...8da

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/414550-tett-hals/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...