lillehavfrue Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 (endret) Hei! Jeg har som sagt allergi (har laget en tråd tidligere), og det er nok katta. Ringte legen og spurte om det finnes sterkere allergimedisin som kan lindre kløen i alle fall mens jeg er hjemme. Han ga meg Telfast 180 som jeg skulle bruke i fem dager. Det er fjerde dagen og jeg merker ingen endringer, ingen lindring. Det klør som aldri før. Har også hovne øyne (sikkert pga eksemen som er på øyelokkene), men det kom før jeg begynte på disse. Holder på å klø meg ihjel og eksemen går ikke bort. Er det noen av dere som har erfaring med eksem fra allergi og bruk av Telfast 180? Hvor lenge brukte du de? Fungerte de? Hvis ikke, hva prøvde du da? Eller vet du noe om allergimedisin? Blir gal snart! Endret 3. november 2016 av lillehavfrue 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/414575-allergi-eksem-hovne-%C3%B8yne-har-du-pr%C3%B8vd-telfast-180-og-fungerte-det-for-deg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.