Gjest Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) Har en AAP søknad, eller klage på avslag liggende hos NAV på den sjette mnd nå. Ble lovet at dette ikke skulle ta lenger enn 14 dager av saksbehandler. Søkte AAP første gang februar 2016. Saksbehandler har i ettertid lovet og lovet om at klagen snart er ferdig behandlet, men ingenting skjer. Har nå gått uten inntekt siden juli 2016. Ringte dit igjen i går og så i ettertid at hun jeg snakket med hadde missforstått meg og skrevet i loggen at jeg ønsket å bytte saksbehandler. Det var ikke det jeg ba om, jeg ba om å få snakke med min saksbehandlers nærmeste leder. Spm blir da- Vil dette nå ta endalenger tid? Har det svart på hvitt at jeg skulle få skriftlig beskjed om klagegangen skulle gå over 2 måneder, dette har jeg heller ikke fått. Og ja, jeg har nok av dokumentasjon fra både fysio, psykolog, privat spesialist og sykehus (behandlingsfeil/skade) Endret 1. desember 2016 av Maw87 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415118-bytte-av-saksbehandler-hos-nav/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 11 minutter siden, Maw87 skrev: Har en AAP søknad, eller klage på avslag liggende hos NAV på den sjette mnd nå. Ble lovet at dette ikke skulle ta lenger enn 14 dager av saksbehandler. Søkte AAP første gang februar 2016. Saksbehandler har i ettertid lovet og lovet om at klagen snart er ferdig behandlet, men ingenting skjer. Har nå gått uten inntekt siden juli 2016. Ringte dit igjen i går og så i ettertid at hun jeg snakket med hadde missforstått meg og skrevet i loggen at jeg ønsket å bytte saksbehandler. Det var ikke det jeg ba om, jeg ba om å få snakke med min saksbehandlers nærmeste leder. Spm blir da- Vil dette nå ta endalenger tid? Har det svart på hvitt at jeg skulle få skriftlig beskjed om klagegangen skulle gå over 2 måneder, dette har jeg heller ikke fått. Og ja, jeg har nok av dokumentasjon fra både fysio, psykolog, privat spesialist og sykehus (behandlingsfeil/skade) Dette var ille. Her burde du få din primærlege eller psykolog (den som kjenner deg best) til å ringe asap, i tillegg bør du avtale et fysisk møte med saksbehandleren din. 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415118-bytte-av-saksbehandler-hos-nav/#findComment-3737172 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 2 timer siden, XbellaX skrev: Dette var ille. Her burde du få din primærlege eller psykolog (den som kjenner deg best) til å ringe asap, i tillegg bør du avtale et fysisk møte med saksbehandleren din. Ja, har forstått at dette er ganske ille, men har ikke vært borti NAV på denne måtem før så vet så lite. Jeg har ringt tre ganger og sendt en 4-5 mail med forsøk om å få til et møte men det har tydeligvis vært vanskelig. Får ringe dem igjen. Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415118-bytte-av-saksbehandler-hos-nav/#findComment-3737214 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.