Julibarnet Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Ble gravid for første gang i fjor sommer og merket endringene veldig raskt, desverre mistet jwg spiren da. Så slet jeg mye med symptomer på graviditet gjennom høsten før jeg ble gravid på nytt og trodde derfor jeg var en hypoconder eller noe... Ble gravid i fjor høst og fikk spiren i juli. i tidsrommet før jeg fant ut jeg var gravid og litt etter var jeg veldig øm rundt livmorhalsen/livmortappen. Til tider så ille at det var vondt/ ubehagelig å sitte på harde underlag. Nå er jeg tilfeldigvis like øm og har vært det over en tid, har også litt mens lignende smerter/ murring som kommer og går i magen men ingen mens. Går på cerazette og ammer. Har tidligere hatt veldig uregelmessig mens som har blitt regulert ved hjelp av mercilon. Fikk tilbake mens få uker etter fødsel, men har uregelmessig mens og vet ikke når den er forventet å komme. Har tatt en test for ca 2 uker siden som var negativ, men kan jeg likevel være gravid igjen? Er redd for å ta test for tidlig for evt bare å se negativt resultat da jeg tok så mange testerare i fjor høst før jeg fikk positivt svar... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415216-%C3%B8m-livmorhals-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Du fødte for fem måneder siden, du ammer, du har menstruasjoner, du bruker Cerazette og har negativ gravitest. Det må da være klart bevis for at du ikke er gravid ! Med Cerazette er det vanlig med uregelmessige blødninger Hvis du har smerter omkring livmorhalsen, burde du få en sjekk. Jeg kan imidlertid ikke se for meg hvordan forandringer på livmorhalsen skal gi problem med å sitte da livmorhalsen ligger beskyttet inne i skjeden. Vennlig hilsen Mette 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415216-%C3%B8m-livmorhals-gravid/#findComment-3738377 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.