Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg prøver å bli gravid og har tatt Pergotime. Vi var hos gynekolog og han kunne se to modne egg. Han gav meg Ovitrelle-sprøyte som jeg satt kl 18.00 om ettermiddagen. Han sa eggene da ville løsne fort og antydet kl 03.00 om natten. Men nå leser jeg mange steder på nettet at dette ikke skjer før 24-36 timer etter sprøyten (de fleste steder står det 36 timer). Vi hadde sex samme kveld og kvelden etter, men deretter tok vi pause, siden vi trodde eggløsningen forlengst var over. Har vi bommet helt? :-( 

Anonymkode: e02d6...180

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/415285-n%C3%A5r-eggl%C3%B8sning-etter-ovitrelle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forøvrig sa også gynekologen at stoffet ville være ute etter ett døgn. Men i Felleskatalogen leser jeg selv at det kan ta opptil 10 dager før det er ute. Dermed kan man teste positivt på en graviditetstest selv om man ikke er gravid. Dette sa han ingenting om. Og det står faktisk i pakningsvedlegget at legen skal si dette! :-( Enda bra jeg leste det selv. 

Anonymkode: e02d6...180

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...