Norknight Skrevet 12. desember 2016 Skrevet 12. desember 2016 På torsdag skal jeg ta en spinalpunksjon på Ahus.Det står i brevet at man kan få hodepine i flere dager.1.Er det vondt?2.Kan jeg kjøre bil? Må få svar fort så jeg rekker å avbestille timen.Det er kl 9.30 så jeg må dra hjemmefra senest kl 8.30.Stor mann 58 0 Siter
laban Skrevet 12. desember 2016 Skrevet 12. desember 2016 Det står om bilkjøring i andre avsnitt her: http://nevro.legehandboka.no/handboken/pasientinformasjon/prosedyrer/spinalpunksjon---pasientinformasjon/ 0 Siter
Gjest Skrevet 12. desember 2016 Skrevet 12. desember 2016 Ikke direkte vondt, men meget ubehaglig. Jeg fikk beroligende så jeg måtte ha noen til å kjøre meg. Hodepine er ikke vanlig. Noen får det. Du bør ligge å hvile en 20-30 min fikk jeg beskjed om og drikke cola. Dette skulle visst hjelpe mot hodepinen. 0 Siter
Norknight Skrevet 21. desember 2016 Forfatter Skrevet 21. desember 2016 Koffein.Kaffe hjelper også bra.Hadde både iskaffe og litt colai bilen.Merket veldig lite til hodepine eller andre plager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.