AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Jeg ramlet i sommer, og slo en finger veldig. Det var kjempevondt, og fingeren ble hoven og blå i mange uker etterpå. Det er ytterste ledd på langfingeren. Jeg viste den til legen da jeg var innom for noe annet, og da mente hun at det ikke var vits i å undersøke den nærmere (ta bilde), da de uansett ikke gjør noe om fingeren er brukket. Jeg ble rådet til å teipe den til nabofingeren, noe jeg gjorde en ukes tid. Nå har det gått 6 måneder, og fingeren er fremdeles vond... Hele leddet er forstørret og hard, og det stikker og verker i den innimellom. Men jeg kan bøye den, og kan bruke den, dog ikke med like mye kraft som før. Må det rett og slett (enda) mer tid til, eller bør jeg få den undersøkt..? Gjør de ikke noe uansett hvis det "bare" er en finger..? Anonymkode: 5303b...b6b 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415405-kul-p%C3%A5-fingerledd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.