AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Hallaois. Nylig begynte jeg med å ta astmamedisin etter å ha kontaktet lege ved mistanke om at astmaen min hadde blitt verre. Hadde astma da jeg var mindre, men rundt 11års-alderen hadde jeg ikke behov for medisin lengre. Men nå i det siste har jeg merket at det har blitt tyngre igen. Så dermed har jeg blitt satt på en prøveperiode med alvesco og airomir i tre mnd. Men jeg er usikker på om jeg gjør alt riktig med alvescoen. Jeg merker ikke noe forskjell i pusten etter å ha tatt den. Jeg får mer slim i halsen, og hoster mer. Merker litt lettere pust etter å ha tatt airomir da. Alvesco tas en gang daglig, mens airomir tas ved behov. Sikkert bare jeg som har null kunnskap om dette, men er bare nyskjerrig. Anonymkode: 08609...0d8 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415590-feil-bruk-av-astmamedisin/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.