Gå til innhold

Føler meg ikke syk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følger med i kjernejournalen og likte ikke det jeg leste, men får vel ta det opp neste gang. Står at jeg ikke har sykdomsinnsikt, og at jeg ikke vil legge meg inn for å ta medisiner. Men hvem vil legge seg inn rett før jul? Og når jeg ikke trenger det? Her er det noe galt. Og jeg har sykdomsinnsikt. Hørte noen hviske "mamma" en kveld. "Hæ"? sa jeg, men skjønte fort at det kom fra en an dimensjon. Føler jeg blir overanalysert for tiden, av både sykepleieren og psykiateren. Det kan da umulig være riktig? Heldigvis er jeg klar i toppen og klarer å kommunisere bra, ingen latenstid som de snakker om. Da er jeg vel ikke syk? Men i går måtte jeg ta vival pga angst, min sønn som jeg snakket med på telefonen overførte sin angst på meg. 

Skrevet

Og innleggelse skulle diskuteres neste time?

Skrevet
43 minutter siden, stjernestøv skrev:

Følger med i kjernejournalen og likte ikke det jeg leste, men får vel ta det opp neste gang. Står at jeg ikke har sykdomsinnsikt, og at jeg ikke vil legge meg inn for å ta medisiner. Men hvem vil legge seg inn rett før jul? Og når jeg ikke trenger det? Her er det noe galt. Og jeg har sykdomsinnsikt. Hørte noen hviske "mamma" en kveld. "Hæ"? sa jeg, men skjønte fort at det kom fra en an dimensjon. Føler jeg blir overanalysert for tiden, av både sykepleieren og psykiateren. Det kan da umulig være riktig? Heldigvis er jeg klar i toppen og klarer å kommunisere bra, ingen latenstid som de snakker om. Da er jeg vel ikke syk? Men i går måtte jeg ta vival pga angst, min sønn som jeg snakket med på telefonen overførte sin angst på meg. 

Problemet med din diagnose er vel dårlig sykdomsinnsikt?

Anonymkode: 8d95b...9d2

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Problemet med din diagnose er vel dårlig sykdomsinnsikt?

Anonymkode: 8d95b...9d2

Klarer å se to sider av saken, psykiatriens side og min. Dvs jeg har sykdomsinnsikt, det vet sykepleieren. Psykiateren misforstod meg nok. 

Skrevet
15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Klarer å se to sider av saken, psykiatriens side og min. Dvs jeg har sykdomsinnsikt, det vet sykepleieren. Psykiateren misforstod meg nok. 

Så bra at du ikke føler deg syk. Da er det vel bare å logge av DOL og ikke poste spm her inne får folk til å reagere. Ingen kan vel vite så mye fra eller til uansett.

Anonymkode: 4de03...e1d

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så bra at du ikke føler deg syk. Da er det vel bare å logge av DOL og ikke poste spm her inne får folk til å reagere. Ingen kan vel vite så mye fra eller til uansett.

Anonymkode: 4de03...e1d

Sant det. Må høre på meg selv om mine hjelpere. 

Skrevet

Du har ikke sykdomsinnsikt i det hele tatt, dessverre, og derfor føler du deg ikke syk.

Anonymkode: d1bfc...8c8

Skrevet

Jeg føler meg heller ikke særlig syk, men jeg vet jeg er det. 

Nicklusheletida
Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Kjenner jeg blir litt irritert på den psykepleieren din som burde vært litt mer føre var enn etter snar. 

Skrevet
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Kjenner jeg blir litt irritert på den psykepleieren din som burde vært litt mer føre var enn etter snar. 

Dette var det psykiateren som skrev, men han forstår meg ikke så godt som sykepleieren. Jeg er god til å kommunisere, og han skrev det var ikke grunnlag for tvangsinnleggelse.

Nicklusheletida
Skrevet (endret)
14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Dette var det psykiateren som skrev, men han forstår meg ikke så godt som sykepleieren. Jeg er god til å kommunisere, og han skrev det var ikke grunnlag for tvangsinnleggelse.

Du misforsto hva jeg prøvde å si. Jeg mener at psykepleieren din skulle stått hardere på for å få deg til å fortsette med medisiner MENS du fortsatt var på et stadige da du var mer lydhør. Ikke bare jatte med og si at det er opp til deg.

Og om ikke det hadde funket, så var det neste som burde vært iverksatt det som Nhd sa for en stund siden at han ville ha gjort. Tvang med depot. 

Psykepleieren din har jeg liten tespekt for, slik han er fremstilt her i hvert fall.

Endret av Nicklusheletida
.
Skrevet
7 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Du misforsto hva jeg prøvde å si. Jeg mener at psykepleieren din skulle stått hardere på for å få deg til å fortsette med medisiner MENS du fortsatt var på et stadige da du var mer lydhør. Ikke bare jatte med og si at det er opp til deg.

Og om ikke det hadde funket, så var det neste som burde vært iverksatt det som Nhd sa for en stund siden at han ville ha gjort. Tvang med depot. 

Psykepleieren din har jeg liten tespekt for, slik han er fremstilt her i hvert fall.

Det har med vurderingen å gjøre. Hadde jeg sittet i en krok med alliminiumsfolie på hodet og vært redd for stråler fra verdensrommet, da hadde jeg nok blitt innlagt. Eller hvis jeg hadde sprunget ute i regnet med kun bermudashorts, da hadde vel folk reagert. Jeg gjør ikke ting folk reagerer på, jeg er ikke gal. Psykiateren lurte på om jeg ikke var redd for å bli gal, men det er jeg ikke og det har jeg aldri vært. Og det er langt fra tvansinnleggelse til tvangsmedisinering, jeg kommuniserer bra. Så da kan det vel være evner?

Jeg har respekt for sykepleieren og psykiateren. 

Nicklusheletida
Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det har med vurderingen å gjøre. Hadde jeg sittet i en krok med alliminiumsfolie på hodet og vært redd for stråler fra verdensrommet, da hadde jeg nok blitt innlagt. Eller hvis jeg hadde sprunget ute i regnet med kun bermudashorts, da hadde vel folk reagert. Jeg gjør ikke ting folk reagerer på, jeg er ikke gal. Psykiateren lurte på om jeg ikke var redd for å bli gal, men det er jeg ikke og det har jeg aldri vært. Og det er langt fra tvansinnleggelse til tvangsmedisinering, jeg kommuniserer bra. Så da kan det vel være evner?

Jeg har respekt for sykepleieren og psykiateren. 

Merker familien din noen endring ? Hva sier de ?

Skrevet
2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Merker familien din noen endring ? Hva sier de ?

De merker ikke noen endring, sitter jo i sofaen og ser på seriene mine. Jeg snakker mer når jeg sover. Åndelig har jeg alltid vært, med eller uten medisiner. Det er livet mitt å være opptatt av sånne ting. 

Skrevet

Etter hva jeg har lest fra deg så må jeg jo si at det ikke virker som du har innsikt, overhodet. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg snakker mer når jeg sover.

Hvafornoe?

Skrevet
4 minutter siden, laban skrev:

Hvafornoe?

Jeg snakker mer når jeg sover, er det så rart? Er aktiv om nettene på mange plan, har også begynt å blø neseblod ofte. Sånt skjer i kontakt med andre dimensjoner, høye frekvenser. 

Skrevet
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg snakker mer når jeg sover, er det så rart? Er aktiv om nettene på mange plan, har også begynt å blø neseblod ofte. Sånt skjer i kontakt med andre dimensjoner, høye frekvenser. 

Hvordan vet du at du snakker i søvne? Neseblod har ikke noe med andre dimensjoner og frekvenser å gjøre, men tørr luft, tørre slimhinner osv. Og jeg er enig med de andre ang din sykdomsinnsikt. 

Skrevet
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Hvordan vet du at du snakker i søvne? Neseblod har ikke noe med andre dimensjoner og frekvenser å gjøre, men tørr luft, tørre slimhinner osv. Og jeg er enig med de andre ang din sykdomsinnsikt. 

Sønnen min hører jeg snakker høyt, har rom ved siden av meg så jeg er opptatt om nettene. Hvorfor blødde jeg ikke neseblod når jeg tok latuda da?

Skrevet
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du drømmer sikkert ledig mye og snakker i drømmene dine. En drømmer ofte om det som opptar en om dagen.

Så du lever sikkert i en drømmeverden om natten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...