Gå til innhold

Føler meg ikke syk.

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Høstløv skrev:

Du drømmer sikkert ledig mye og snakker i drømmene dine. En drømmer ofte om det som opptar en om dagen.

Så du lever sikkert i en drømmeverden om natten.

Møter folk og vesener på mange plan om nettene. 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Sønnen min hører jeg snakker høyt, har rom ved siden av meg så jeg er opptatt om nettene. Hvorfor blødde jeg ikke neseblod når jeg tok latuda da?

Blødde du mye neseblod før du begynte med latuda da? Datteren min har blødd neseblod et par ganger i det siste, men hun har ingen kontakt med andre dimensjoner og denslags. Derimot har hun tørre slimhinner i nesa på grunn av tørr vinterluft.

Skrevet
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Blødde du mye neseblod før du begynte med latuda da? Datteren min har blødd neseblod et par ganger i det siste, men hun har ingen kontakt med andre dimensjoner og denslags. Derimot har hun tørre slimhinner i nesa på grunn av tørr vinterluft.

Har alltid blødd endel neseblod når jeg ikke har tatt antipsykotika, rart hva`?

Skrevet
14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg snakker mer når jeg sover, er det så rart? 

For meg virker det rart at en som ikke bor alene, snakker mer i søvne enn i våken tilstand. Men jeg er ganske skravlete ;)

Ikke start noen lang debatt her om deg selv, det ender bare med at du blir såret. Ta det opp med behandlerne og evt. andre som kjenner deg godt. God jul, jeg skal koke grøt snart.

Skrevet
3 minutter siden, laban skrev:

For meg virker det rart at en som ikke bor alene, snakker mer i søvne enn i våken tilstand. Men jeg er ganske skravlete ;)

Ikke start noen lang debatt her om deg selv, det ender bare med at du blir såret. Ta det opp med behandlerne og evt. andre som kjenner deg godt. God jul, jeg skal koke grøt snart.

Takk :) 

Nei trenger ikke diskutere dette mer nå. 

God jul :) 

Skrevet

Hei. Ikke alltid så lett å skjelne åndelighet fra sykdom. Håper du finner frem til sannheten. Ikke all åndelighet er bra... Ønsker deg i  alle fall en god jul . Fred i tanker og følelser. 

Anonymkode: 14177...069

Nicklusheletida
Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

De merker ikke noen endring, sitter jo i sofaen og ser på seriene mine. Jeg snakker mer når jeg sover. Åndelig har jeg alltid vært, med eller uten medisiner. Det er livet mitt å være opptatt av sånne ting. 

Nicklusheletida
Skrevet
40 minutter siden, laban skrev:

Hvafornoe?

Akkurat det er det ikke noe spesielt ved . Jeg snakker også når jeg sover og våkner av og til av jeg prater :)

Skrevet
5 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Akkurat det er det ikke noe spesielt ved . Jeg snakker også når jeg sover og våkner av og til av jeg prater :)

Jeg tror jeg misforsto. Hun mente nok at hun snakker mer i søvne enn før. Jeg tolket det som "mer i søvne enn når jeg er våken". Jeg driver med litt for mye her nå...

Nicklusheletida
Skrevet
11 minutter siden, laban skrev:

Jeg tror jeg misforsto. Hun mente nok at hun snakker mer i søvne enn før. Jeg tolket det som "mer i søvne enn når jeg er våken". Jeg driver med litt for mye her nå...

Fort gjort :) Jeg også, sammen med ungene hjemme hos x- mannen. Stemingen er fin, krysser fingre og håper det fortsetter slik  :D

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Ikke alltid så lett å skjelne åndelighet fra sykdom. Håper du finner frem til sannheten. Ikke all åndelighet er bra... Ønsker deg i  alle fall en god jul . Fred i tanker og følelser. 

Tusen takk for det :) Lys og kjærlighet til deg <3 God jul ;) 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Møtes i psykosen er vel mer sannsynlig. 

Anonymkode: e2238...836

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møtes i psykosen er vel mer sannsynlig. 

Anonymkode: e2238...836

Whatever!

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Joda, det er veldig lett å skille åndelighet fra sykdom...

Skrevet

Uansett, syk eller frisk, så ønsker jeg deg og dine en riktig fin og fredfull jul Stjernestøv.  

Skrevet
6 minutter siden, emilie321 skrev:

Uansett, syk eller frisk, så ønsker jeg deg og dine en riktig fin og fredfull jul Stjernestøv.  

Takk :) Riktig god jul til deg og dine også :) 

Skrevet

Men kan jo føle meg syk, det er jeg enig i. Men det er pga andres ting, svigermor var innom og hun var ikke helt god i dag. Stress energier. 

Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Det er det vi andre kaller drømmer.

Anonymkode: 8d95b...9d2

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er det vi andre kaller drømmer.

Anonymkode: 8d95b...9d2

Er på astralplanet dere andre også. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Er på astralplanet dere andre også. 

Bevare meg vel...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...