Gå til innhold

Føler meg ikke syk.

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Er på astralplanet dere andre også. 

Kan ikke snakke for andre, men jeg drømmer.

Anonymkode: 8d95b...9d2

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke snakke for andre, men jeg drømmer.

Anonymkode: 8d95b...9d2

Ja det kalles jo å drømme. Men tror jeg opplever mer enn bare drømmer, det er på et dypere plan. 

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

svigermor var innom og hun var ikke helt god i dag. Stress energier. 

Helt normalt på lille julaften ;)

Skrevet
1 minutt siden, laban skrev:

Helt normalt på lille julaften ;)

Ja det er vel det :) Det gikk bare rett inn i meg, og jeg var ikke stressa. Har bare sett på supernatural i hele dag, sesongen er slutt nå :( Må vente på en ny. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja det kalles jo å drømme. Men tror jeg opplever mer enn bare drømmer, det er på et dypere plan. 

Du tror det er en opplevelse på dypere plan, vi andre tror det er en drøm. Respekter oss du også, slik du vil at vi skal respektere deg.

Skrevet

Leser du bøker stjernestøv?

ville i såfal anbefalt hyperion av dan simmons. Den har en del åndelig/sciencefiction/religion i seg. Er liksom delt opp i 4 småhistorier og handler om en pilgrimsreise.

Skrevet
11 timer siden, Lillemus skrev:

Du tror det er en opplevelse på dypere plan, vi andre tror det er en drøm. Respekter oss du også, slik du vil at vi skal respektere deg.

Ja jeg respekterer deres tro, respekter min også :)

Skrevet
10 timer siden, Fortsatthåp skrev:

Leser du bøker stjernestøv?

ville i såfal anbefalt hyperion av dan simmons. Den har en del åndelig/sciencefiction/religion i seg. Er liksom delt opp i 4 småhistorier og handler om en pilgrimsreise.

Takk for tips :) Har ikke lest på lenge. Men skal prøve på nyåret. 

Skrevet

Biblioteket er en fin plass. mange bibliotek har også en søkefunksjon på nett hvor man kan legge av osv og bare hente når det er klart.

Skrevet

I natt drømte jeg at en dame sa jeg måtte sjekke brystene mine, og i dag har jeg så vondt i dem. Ikke bare der men i hele kroppen, håper det hjelper med vival. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...