Underbar Skrevet 2. januar 2017 Skrevet 2. januar 2017 Jeg tok to hjemmetester for uvi, og begge slo kraftig ut på leucocytter. Hos legen var testen negativ (???). Passet på å vaske meg før prøvene og brukte midtstrømsurin. Har en stund hatt symptomer som endret avføring, magesmerter, oppblåsthet, dårlig matlyst etc. Kan leucocytter i urin tyde på alvorlig sykdom? 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. januar 2017 Skrevet 2. januar 2017 Underbar skrev (På 2.1.2017 den 16.58): Jeg tok to hjemmetester for uvi, og begge slo kraftig ut på leucocytter. Hos legen var testen negativ (???). Passet på å vaske meg før prøvene og brukte midtstrømsurin. Har en stund hatt symptomer som endret avføring, magesmerter, oppblåsthet, dårlig matlyst etc. Kan leucocytter i urin tyde på alvorlig sykdom? Ekspander Det er ikke alle uvier som slår ut på sticks så det kan være lurt at legen sender inn en prøve til et laboratoriet. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 3. januar 2017 Skrevet 3. januar 2017 Du kan ha hatt en urinveisinfeksjon som er gått over av seg selv? Leukocytter i urin er ikke tegn på noen annen sykdom. Vennlig hilsen Mette 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.