xsuspicious Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) Hei! Har ikke så mye erfaring her, men har lest meg opp på retningslinjene. Om det er noen regler jeg bryter, er det bare å si ifra. Jeg bestemte meg altså for å skrive dette innlegget fordi jeg har oppdaget en ganske stor klump på venstre side av magen, like over den "midterste six-packen" (har ikke noen annen måte å forklare det på) mot ribbeina. Jeg vet ikke hvor lenge den har vært der, men har hatt litt ubehag rundt ribbeina de siste dagene. Lurer på om det kanskje kan ha noe med at jeg har brukt veldig mye amfetamin i det siste (helt på kjøret). Har lett på nettet, men finner ingen sammenheng. Håper noen kan hjelpe meg, for jeg er veldig stressa og bekymra på grunn av denne kulen. Vedlegg: Bilde jeg knipset av kulen. Ikke bry deg om at deler av bildet er lilla. Det kommer av belysningen i rommet. Magen min er ikke misfarget Endret 15. januar 2017 av xsuspicious Typo 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/416208-stor-kul-p%C3%A5-venstre-side-av-magen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.