sylin94 Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Hei! For snart 3 uker siden falt jeg i en trapp og slo meg kraftig mot skinnleggen. I etterkant av fallet oppsto det et blåmerke og en hevelse (i tillegg til at ytterste hudlag ble skrapet bort). Hevelsen er fremdeles på legge, ca. 10-15 cm oppfor der foten slutter. Når jeg stryker over den er det akkurat som om jeg mangler følelse i huden, og kjenner så vidt at jeg er borti området. Klemmer jeg med litt mer trykk får jeg smerter som om jeg skulle hatt et blåmerke Kulen er 3-4 cm lang og 2 cm bred. Jeg tror den har blitt større siden dagene rett etter fallet. Hva kan dette skyldes? Kulen er til bry grunnet at jeg får smerter når jeg skal gjøre trenings-øvelser som krever et visst trykk mot leggen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/416481-kul-p%C3%A5-leggen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.