Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg avsluttet pergotime kuren på mandag som var, så i dag er dag 11. Men i dag fikk jeg en blødning, noe jeg ikke ventet. Det var mye tynnere, mer slimete og mindre enn vanlig mensen. Skulle hatt mensen en gang i forrige uke, men jeg trodde at pergotime ville overstyre.

Nå er jeg selvfølgelig bekymret for at dette er mensen og at pillene ikke fungerer. Vi prøver å bli gravide, så vi håper jo veldig at dette går bra.

Kan noen fortelle meg hva det er? Om det er farlig? Om det ødelegger virkningen av pillene? Om jeg fortsatt kan bli gravid denne mnd?

på forhånd takk!

MVH,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/41655-bl%C3%B8dning-pergotime/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det kan være en eggløsningsblødning! Jeg forstår ikke helt din beregning. Man starter vanligvis med pergotime på dag 3 til 5 i en syklus. Hvis du ventet mens i den uke du startet på pergotime var det litt rart tidspunkt å starte på.

Farlig er det ikke. Hvis du får mens nå betyr det at pillene ikke har virket og da vil du neppe bli gravid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...