dopefish Skrevet 20. januar 2002 Skrevet 20. januar 2002 hei.jeg er er en jente på 16 år som begynte på p-pillen yasmin for en og en halv mnd siden ca.jeg lurer derfor på om d er farlig å ta ppillen f.eks klokken 20 00 en kveld og 23 00 neste kveld? altså at klokkeslettet jeg tar den på kan variere med + - noen timer fra dag til dag? hvor mange timer kan d gå mer/mindre før den er usikker?? kjempetakknemlig for svar. klem 0 Siter
piscis Skrevet 20. januar 2002 Skrevet 20. januar 2002 Hei!! Jeg er 27 år og begynte på pillen da jeg var 15 år. For å si det sånn, hvis du glemmer å ta pillen din en dag, bør du ta den innen ca 24 timer tror jeg. men det kan jo være litt risiko. men jeg har variert med å ta den morgen og så hadde jeg glemt å ta den neste morgen og tok den heller på ettermiddagen. Så det har ingenting å si med et par timer:) 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 21. januar 2002 Skrevet 21. januar 2002 Du kan varierer med 12 timer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.