Gå til innhold

Innleggelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet
33 minutter siden, Underbar skrev:

AD i tillegg skader vel ikke.

Nei kan jo ta det hvis de foreslår det. 

Skrevet

Ikke noe galt i å foreslå det selv. Det er du som har ansvar for din egen helse.

Skrevet
24 minutter siden, Underbar skrev:

Ikke noe galt i å foreslå det selv. Det er du som har ansvar for din egen helse.

Ja det er jo det, foreslo jo xeplion selv. Men vet ikke hva jeg skal forslå? Styrer jo alt selv. 

Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja det er mye jeg bør gjøre og jeg klarer ingenting, min samboer var ikke positiv til innleggelse. Har ikke tro på dem, jeg er usikker. Hadde jo håpet fra hjelp fra dagsenteret, men nei. Så nå skal sykepleieren komme en gang i uken. 

Men det er ikke din samboer som evt. skal innelgges, det er du, så i dette tilfellet synes jeg ikke han har noe han skulle ha sagt. Jeg synes du skal ta imot og takke ja om du får tilbud om innleggelse, du er svært dårlig for tiden og trenger all den hjelp du kan få. Helst før barnebarnet kommer og det kan da ikke være lenge igjen nå? Synes du har snakket om det siden tidlig i fjor høst.

Skrevet
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Men det er ikke din samboer som evt. skal innelgges, det er du, så i dette tilfellet synes jeg ikke han har noe han skulle ha sagt. Jeg synes du skal ta imot og takke ja om du får tilbud om innleggelse, du er svært dårlig for tiden og trenger all den hjelp du kan få. Helst før barnebarnet kommer og det kan da ikke være lenge igjen nå? Synes du har snakket om det siden tidlig i fjor høst.

Nei er vel det at han vil ha meg hjemme, sittende i sofaen. Jeg tror kanskje jeg kunne kommet igang med noe ved en innleggelse, kommet meg i sving på en måte. Sykepleieren ville ikke jeg skulle bli mer deprimert, men ta tak i dette nå. Får se hva psykiateren sier, jeg er jo ikke psykotisk nå men jeg føler meg ikke bra. Så er det mitt dødsønske, men er litt redd for å komme på et lavere plan og. Hun har termin i mars, i dag kjøpte jeg hentesett til dem og sykepleieren var med. Sånne ting jeg trenger, hjelp til å komme ut litt. 

Skrevet

Men hvis det blir innleggelse trenger jeg internett, det er vel bare til å kjøpe en sånn brikke? Tror ikke de har internett der, de jobbet for det for to år siden. Men TTT. 

Skrevet
3 minutter siden, Underbar skrev:

Drit i Internett. Fokuser på helsa di!

Nei må ha internett. Ser jo på ting på netflix og cmore, det er jo terapi det. 

Skrevet
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok.

Ja jeg prøver, prøver å glede meg..å føle glede. Ser for meg at jeg ikke klarer å ta meg av en baby, og blir trist. Eller vil jeg føle glede når jeg ser han for første gang? Da er det jo virkelig. 

Det er jo ikke du som skal ta deg av babyen. Du skal bare være bestemor du og ha babyen på lån, når du vil :) Tror du vil føle glede når du ser babyen for første gang. Du snakker jo så mye om dette barnebarnet ditt :)

16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men hvis det blir innleggelse trenger jeg internett, det er vel bare til å kjøpe en sånn brikke? Tror ikke de har internett der, de jobbet for det for to år siden. Men TTT. 

Du kan bruke mobilen som et modem så så lenge du har datatrafikk i mobilabonnementet så har du internett også ;)

Skrevet
1 minutt siden, Trine skrev:

Det er jo ikke du som skal ta deg av babyen. Du skal bare være bestemor du og ha babyen på lån, når du vil :) Tror du vil føle glede når du ser babyen for første gang. Du snakker jo så mye om dette barnebarnet ditt :)

Du kan bruke mobilen som et modem så så lenge du har datatrafikk i mobilabonnementet så har du internett også ;)

Ja, drømte at jeg var gravid i natt, og når jeg kjøpte hentesett i dag så hun ene butikkdama på magen min. Meg liksom! Jaja ser jo ut som jeg er gravid. Ja håper jeg føler glede da, er jo vanligvis så glad i sånne små. Og mitt eget barnebarn. 

Forstår meg ikke på sånt jeg, men kan få kjøpt en sånn brikke sant?

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Forstår meg ikke på sånt jeg, men kan få kjøpt en sånn brikke sant?

Nei, og det er garantert helt sikkert ingen som kan hjelpe deg med det ;) Får kjøpt sånn brikke ja, men da må du ha sim-kort i tillegg. Men når du blir innlagt så får du jo ordentlig terapi. Trenger ikke filmer da. Poenget er vel å få deg i gang. Om du bare skal ligge i senga og glo på filmer så kan du jo like godt bli hjemme.

Skrevet

Nei, og det er garantert helt sikkert ingen som kan hjelpe deg med det ;) Får kjøpt sånn brikke ja, men da må du ha sim-kort i tillegg. Men når du blir innlagt så får du jo ordentlig terapi. Trenger ikke filmer da. Poenget er vel å få deg i gang. Om du bare skal ligge i senga og glo på filmer så kan du jo like godt bli hjemme.

Jo sønnen min sa han kunne det, men det ble brukt opp etter en time på nettet. Jeg vil jo se filmer, en film for dagen må være lov? Må jeg ha sim kort i tilegg? Det hørtes komplisert ut. Er vant til å være endel på rommet når jeg er innlagt, er mange slags energier der. Det går inn i meg og da blir jeg dårlig, men nå har jeg jo ap i kroppen. Har ikke vært så mye ute nå at jeg vet om det fungerer. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo sønnen min sa han kunne det, men det ble brukt opp etter en time på nettet. Jeg vil jo se filmer, en film for dagen må være lov? Må jeg ha sim kort i tilegg? Det hørtes komplisert ut. Er vant til å være endel på rommet når jeg er innlagt, er mange slags energier der. Det går inn i meg og da blir jeg dårlig, men nå har jeg jo ap i kroppen. Har ikke vært så mye ute nå at jeg vet om det fungerer. 

Ja, enten så har de jo tråløst nett der og da trenger du ingenting, hvis ikke du har en så gammel pc at den ikke har nettverkskort. Om de ikke har wifi så må du jo få internett fra et annet abonnement. Du kan ha mobilt bredbånd, men da må du ha sim-kort som du enten setter inn i pc'en (bak batteriet) ellerså må du ha en sånn brikke som du setter sim-kortet i og plugger i en usb-port.

En film pr dag er vel greit ja :) Du kan jo laste ned filmer på forhånd da.

Skrevet

Ja, enten så har de jo tråløst nett der og da trenger du ingenting, hvis ikke du har en så gammel pc at den ikke har nettverkskort. Om de ikke har wifi så må du jo få internett fra et annet abonnement. Du kan ha mobilt bredbånd, men da må du ha sim-kort som du enten setter inn i pc'en (bak batteriet) ellerså må du ha en sånn brikke som du setter sim-kortet i og plugger i en usb-port.

En film pr dag er vel greit ja :) Du kan jo laste ned filmer på forhånd da.

Sist jeg var der hadde de kun en pc,ikke trådløst men...kommer ikke på ordet. Må finne ut av dette. 

Hvordan laster jeg ned filmer fra nett da? Netflix og cmore?

Skrevet

Nei hvis det blir aktuelt så kjøper jeg en sånn dings, måtte jo ikke ha sim kort før? Hadde jo en sånn dings da jeg var i Levanger, da brukte jeg den til nettet. Er det noe nytt dette med sim kort da? Får se hva det blir til først. 

Skrevet

Men kom på noe bra, kan jo snakke med min avdøde kontakt via et medium. Må finne et godt et først. 

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men kom på noe bra, kan jo snakke med min avdøde kontakt via et medium. Må finne et godt et først. 

Altså, må bare si jeg syntes du har litt merkelig prioriteringer når du ikke vil legges inn fordi du ikke kan sove lenge og se film...

Anonymkode: dd526...504

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Altså, må bare si jeg syntes du har litt merkelig prioriteringer når du ikke vil legges inn fordi du ikke kan sove lenge og se film...

Ok. For meg er det viktig å sove lenge, da er jeg i andre dimensjoner og det trenger jeg sårt. Og å se film er terapi for meg, da fokuserer jeg på noe annet. Er du et medium?

Skrevet
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. For meg er det viktig å sove lenge, da er jeg i andre dimensjoner og det trenger jeg sårt. Og å se film er terapi for meg, da fokuserer jeg på noe annet. Er du et medium?

Jeg aner ikke hva et "medium" er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...