Gå til innhold

Innleggelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet
23 minutter siden, Lillemus skrev:

Men hvis du selv ikke klarer å sette ord på hva du vil ha hjelp til - kan du ikke prøve å ta imot noe av det du blir tilbudt? Ikke bare mistro det de sier og heller tro på det du drømmer om natten? Du synes ikke det er en bitteliten smule rart engang? Heller å tro på det man drømmer fremfor å tro på og høre på psykiatrien? 

Jo jeg kan høre på dem, men det er vanskelig å stole på folk som tror du er gal. Han respekterer jo det jeg tror på, men sa jo det krevde endel. Syns ikke det jeg tror på er det minste rart jeg. Sønnen og samboeren maste om tur i solen i dag, og de fikk meg jaggu ut og. Tente lys på graven til bror min og til kontakten min fra dagsenteret. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...