tochri83 Skrevet 8. februar 2017 Skrevet 8. februar 2017 Hei! Jeg ble for en måneds tid tilbake lagt inn på sykehus med bryst smerter og smerter i arm, noe som jeg har tatt utallige tester for å utelukke hjerteproblemer i ettertid. Hadde da også mye panikk i forbindelse med det noe som har roet seg. Fikk etter en ukes tid sobril 10 mg som jeg kan ta ved behov av legen min og sykemelding + henvisning til dps. Skal til psykolog der den 23.02 om 2 uker ca. Legen min er litt usikker på å gi meg ssri da jeg bruker fra før 100-125mg med seroquel for søvn. Brukte for noen år siden 20mg seroxat og inntil 15mg nozinan for søvn noe som fungerte bra, bortsett fra litt kribling i bena etter inntak av nozinan, fikk dette av en psykiater jeg gikk hos da. Så spm mitt er kan jeg gå rett over på nozinan 15mg eller må seroquel trappes ned først? Grunnen til at jeg spør er at jeg føler meg litt tryggere i forhold til nozinan. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. februar 2017 Skrevet 8. februar 2017 Du kan gå rett over. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.