Gå til innhold

Panikk angst og medisiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg ble for en måneds tid tilbake lagt inn på sykehus med bryst smerter og smerter i arm, noe som jeg har tatt utallige tester for å utelukke hjerteproblemer i ettertid. Hadde da også mye panikk i forbindelse med det noe som har roet seg. Fikk etter en ukes tid sobril 10 mg som jeg kan ta ved behov av legen min og sykemelding + henvisning til dps. Skal til psykolog der den 23.02 om 2 uker ca. Legen min er litt usikker på å gi meg ssri da jeg bruker fra før 100-125mg med seroquel for søvn. Brukte for noen år siden 20mg seroxat og inntil 15mg nozinan for søvn noe som fungerte bra, bortsett fra litt kribling i bena etter inntak av nozinan, fikk dette av en psykiater jeg gikk hos da. Så spm mitt er kan jeg gå rett over på nozinan 15mg eller må seroquel trappes ned først? Grunnen til at jeg spør er at jeg føler meg litt tryggere i forhold til nozinan.

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du kan gå rett over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...