Cathrinelurer Skrevet 17. februar 2017 Skrevet 17. februar 2017 Andre som ikke kjenner trådene til hormonspiralen så godt rundt menstruasjon? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 Skrevet 17. februar 2017 6 minutter siden, Cathrinelurer skrev: Andre som ikke kjenner trådene til hormonspiralen så godt rundt menstruasjon? Kjenner du trådene godt, så få de klippet ned hos legen din. Anonymkode: cb485...aa0 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 18. februar 2017 Skrevet 18. februar 2017 Det beste er å kjenne etter trådene rett etter menstruasjonen. Hilsen Mette 0 Siter
Cathrinelurer Skrevet 21. februar 2017 Forfatter Skrevet 21. februar 2017 ..men er det slik at når jeg kjenner trådene, så trenger jeg ikke å bekymre meg for graviditet? Har hatt den i 8mnd og hele tiden kjent trådene med jamne mellomrom, noen ganger bedre enn andre. Tror ikke det skal være mulighet for graviditet, men klarer liksom ikke å stole helt på den likevel.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.