Gå til innhold

Lignende erfaringer ?

Anbefalte innlegg

Jente 25 år..For 2 mnd siden merket jeg helt plutselig at jeg skalv på venstre handa når jeg holdte et glass med brus. Dagen etter hadde jeg en sliten/doven følelse i samme arm..dette varte et par dager. Etter rundt 4 dager så begynte samme arm,bena,ryggen og nakken og skjelve når jeg brukte de..armen skalv når jeg strakk den ut, løftet skulderen. Ryggen skjelver når jeg bøyer meg og bena når jeg går..værst i trapper. Samtidig med disse symptomene så hadder jeg flere anfall med svimmelhet, høy puls og kvalme..samt slitenhet følte meg generelt syk. Det gikk over menoen skjelvingene har bestått. Noen dager er gode og noen værre. Vært hos legen fått henvisning til mr men må vente 2 mnd og får ikke kommet til nevrolog før senest juli. Dette tærer på meg veldig.  Å er ganske redd for hva dette kan være. Det som har satt seg mest er als. Siden jeg de siste 2 ukene har hatt mye leamus i kroppen. Er ikke svak i kroppen og har ingen problemer med å bruke musklene. Finmotorikken er normal og kan løpe og bruke bena normalt. Men er redd dette bare er starten på als eller noe annet alvorlig. Angsten begynner å ta litt overhånd og det er slitsomt. 

Anonymkode: 34e49...87d

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/417136-lignende-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...