Gå til innhold

Lørdag var jeg utro IGJEN

Anbefalte innlegg

Gjest ufornuftig

Ja, nå skjedde det som jeg lovte meg selv at ikke skulle skje. Har vært sammen med en herlig gutt i snart et halvt år, vet at dette er gutten jeg vil dele resten av livet med. Men i løpet av disse månedene har jeg altså vært utro to ganger. Ikke hatt sex med de, men likevel.... Det har vært mye alkohol i bildet begge gangene, men det er ingen unnskyldning. Så i dag sitter jeg med verdens verste samvittighet og er kjempe redd.

Hvorfor gjør jeg dette?

HAr vært ute på byen to ganger alene (uten typen) og begge gangene har det skjedd. Og jeg elsker han.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/41732-l%C3%B8rdag-var-jeg-utro-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ha elendig selvdisiplin? Og elsker du ham virkelig og vil dele livet med ham, må du ta deg sammen. Syns det forøvrig er litt merkelig at du er sikker på at du elsker en du har vært sammen med i 6 mnd, men nok om det.

Ta deg sammen og skam deg langt inn i sjela! Fortell gutten det, så han kan velge om han vil dele livet med en som ikke har større vett enn dette. *grrr*

Du får bestemme deg for kva du vil: klarer du ikkje å drikke utan å kline med andre får du droppe drikkinga, og kan du ikkje gå ut utan å drikke får du halde deg heime. Eventuelt så får du fortsetje som før, men kjærasten din har krav på å få vite det mange andre sannsynlegvis alt veit!

Gjest kamilla

Du må ha elendig selvdisiplin? Og elsker du ham virkelig og vil dele livet med ham, må du ta deg sammen. Syns det forøvrig er litt merkelig at du er sikker på at du elsker en du har vært sammen med i 6 mnd, men nok om det.

Ta deg sammen og skam deg langt inn i sjela! Fortell gutten det, så han kan velge om han vil dele livet med en som ikke har større vett enn dette. *grrr*

Hei..

Jeg må bare svare på det du sa om at du syns det er merkelig at man er sikker på at man elsker en person etter 6 mnd..

Det kan man altså gjøre.. Jeg om min nåværende mann flyttet sammen og forlovet oss etter 4 mnd, og vi viste at vi elsket hverandre og ville dele resten av livet sammen. Og nå er vi gift.

Så akkuratt å elske noen etter 6 mnd er fult mulig :o)

Ikke meningen å blande meg inn ..

Mvh

Annonse

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Jeg lurer på hva du egentlig er ute etter av svar. Du sier jo selv at du har oppført deg dumt, og at du har det utmerket med din faste kjæreste. Har du ikke svart da. Slik jeg tenker videre, må du vel skjerpe deg.

Du må passe på deg selv bedre, og unngå å bli sanseløst full og miste styringen.

Du har ansvar for deg selv og dine handlinger. Ikke dytt det over på hverken kjæresten eller omgivelsene.

Stakkars typen din asso! Du burde virkelig skamme deg langt inn i sjela! Bank skulle du hatt. Fortell typen din det og ta konsekvensane av det. Kanskje du lærer til ein annen gang. Og når du veit det ikkje går bra å gå ut åleine og drikke, så får du heller la det vere då...

Hei på deg

ser at du allerede har fått mange svar men drister meg utpå likevel. Utroskap er etter min mening en uting men kanskje du skal sette deg ned å tenke over hvorfor du gjør dette??

Kanskje er ikke ett fast forhold det du trenger, eller kan det være slik at fordi om typen din er verdens snilleste så er han ikke den rette for deg??? Passer han bedre som en god venn??

Jeg var en gang veldig nære på innlede ett forhold med en gudeskjønn gutt på alle vis, men ytre omstendigheter ville detannerledes den kvelden...og NÅ e han min aller aller beste venn som jeg er utrolig glad i og som førte meg opp gulvet når jeg giftet meg...men han er bare en venn

uansett bør du være ærlig overfor ham

klem fra

Du er tydligvis ikke klar for et fast og forpliktende forhold.

Av respekt og følelser for kjæresten din så synes jeg du skulle sette deg ned å snakke med han om det. Han fortjener å få vite det.

Har du ikke nok guts til det (selvdisiplin har du allerede vist at du ikke har), så synes jeg du skal ta ansvaret for egne handlinger og avslutte forholdet - først og fremst for hans skyld, men også for din egen.

For det kan ikke være mye selvrespekt du har igjen, og den kan det ta tid å bygge opp. Fortsetter du i dette forholdet på samme måte (hvilket jeg tror du vil gjøre), så vil det sansynligvis bare redusere selvrespekten din videre (i hvert fall burde det det....) og han vil bare bli enda mer såret når sanheten til slutt kommer for dagen - for det gjør den.....vær du sikker.

Ørkenvandreren

Herregud, hva er du for en idiot?

For meg er det uforståelig at du i samme åndedrag proklamerer hvor høyt du elsker ham. Kanskje gjør du det, men det er en merkelig måte å vise det på....fullstendig respektløst er det ihvertfall. Hvorfor ligger du ikke unna alkohol når du vet hva som da skjer??

Av respekt for "ham du elsker" synes jeg du skal gjøre slutt på forholdet. For kanskje er du ikke er moden nok til et forhold?

Annonse

det virker noe sprøtt på meg at du sitter og forteller at du har vært utro mot han 2 ganger på et halvt år og samtidig bedyrer at du elsker han.

For meg så er det å elske et annet menneske å ville gjøre noe godt for det mennesket, og ikke minst å respektere han. det virker det absolutt ikke som om du gjør.

Helt ærlig, du fortjener faktisk å miste han, mener nå jeg.

Jeg forstår ikke hvorfor du gidd å skrive det, nesten som om det var noe å skryte av. Den værste negative egenskapen jeg vet hos et menneske er uærlighet, og da får du svar fra meg hva jeg mener om utroskap. Nicket ditt, ufornuftig; Det er som om du sier: Jippi, jeg er ufornuftig, se hva jeg har gjort. Halloooooo, ringer det en bjelle?

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...