Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Fant ut at jeg var gravid for en uke siden. Har siste dagene begynt å føle meg litt uvel. Er trøtt hele tiden (kjempetrøtt, gjesper hele tiden) og uvel. Uvelheten kommer og går litt. Noen ganger i bølge med kvalme. Er det innbilning eller? Kan man merke det så tidlig? Er litt bekymret for jobb osv. Vil ikke at folk skal få vite det ennå. 

Anonymkode: 63a35...ff5

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Fant ut at jeg var gravid for en uke siden. Har siste dagene begynt å føle meg litt uvel. Er trøtt hele tiden (kjempetrøtt, gjesper hele tiden) og uvel. Uvelheten kommer og går litt. Noen ganger i bølge med kvalme. Er det innbilning eller? Kan man merke det så tidlig? Er litt bekymret for jobb osv. Vil ikke at folk skal få vite det ennå. 

Du kan helt klart merke det så tidlig. :) 

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer. Dette er normalt ja. Ta vare på deg selv. 

Anonymkode: 47179...9b3

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Da er det vel lille spiren som gjør dette. Ble plutselig ganske kvalm i stad før det ga seg igjen. 

Trådstarter

Da jeg var gravid første gangen skjønte jeg det ved at jeg ble bråkvalm på bussen på vei hjem fra jobb, det var vel omtrent på den tiden mensen skulle kommet. :) 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...