Gå til innhold

Knitrende lyd i øret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

27 minutter siden, anerikke123 skrev:

Jeg dusjet og sånn dagen før jeg våkna opp med vannfølelse i øret, så det er fult mulig. Hvordan kan jeg få ut det da?

Det tørker av seg selv, men kan være irriterende til det forsvinner. :) Du kan ta tak i selve øret og dra det litt bakover og gape høyt samtidig og se om det ikke løsner litt.

anerikke123
8 minutter siden, Lillemus skrev:

Det tørker av seg selv, men kan være irriterende til det forsvinner. :) Du kan ta tak i selve øret og dra det litt bakover og gape høyt samtidig og se om det ikke løsner litt.

Okei :) Hvor mange dager kan vannet bli inne der før det går over? 

Annonse

1 minutt siden, anerikke123 skrev:

Okei :) Hvor mange dager kan vannet bli inne der før det går over? 

Hos meg merker jeg som regel plutselig at det har gått bort av seg selv i løpet av dagen. Men det kan sikkert sitte i noen dager om du har mye ørevoks.

anerikke123
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Hos meg merker jeg som regel plutselig at det har gått bort av seg selv i løpet av dagen. Men det kan sikkert sitte i noen dager om du har mye ørevoks.

Får inderlig håpe det går ut snart før jeg klikker.. har vaxol,men tørr ikke ta det i, i tilfelle det skal bli værre :/ 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...