Gå til innhold

Uteblitt mens men negativ test

Anbefalte innlegg

Gjest nybakke

Hei,

det er slik at 23desember fikk jeg en slags mensen, denne var veldig svak og var over igjen tildlig på dagen 24 desember. Da var også mensen nesten en uke forsinket.. Tok to tester men begge var negative, følte meg kvalm litt etterpå så jeg tok en til og denne var også negativ.. Nå har det gått omtrent en måned, jeg har i den tiden ikke gått på p-pille... men regnet ut at mensen burde ha kommet onsdag ca.... senest fredag... Nå er det tirsdag og ennå her jeg ikke kjent et eneste tegn til den... og jeg er nesten mer kvalm enn sist....

Jeg og samboern min var derfor ganske sikre på at nå var jeg gravid (hører med til saken at vi ikke har brukt noen annen form for prevensjon heller denne tiden).

Men da jeg tok testen idag tidlig var denne også negativ..

Er det mulig at jeg har tatt testen for tidlig? Det var ClearBlue og den skal man vel kunne ta f.o.m den dagen man forventer mensen...

Kan jeg være gravid likevel...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/41779-uteblitt-mens-men-negativ-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...