Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei , jeg er en gutt ( 18år , fortsatt jomfru ) har en personlige spørsmål som jeg vil gjerne ha svar på ..om seksualitet.

Jeg har nemlig ganske trang forhud , selv om penis blir stiv vil forhuden ikke trekke seg helt tilbake. Er det unormalt ? Jeg prøvde av og til å trekke hudfolden bakover slik at hode blottlegges , men da føler jeg ganske ubehagelig , ganske vondt rundt penishodet , jeg prøvde da å onanere , men fikk ikke til å få utløsning …

Men dersom forhuden ikke trekke seg helt tilbake da greier jeg å få utløsning ved onanering.Det har plaget meg ganske mye , fordi jeg er redd at seksuallivet mitt fungerer ikke som den skal…

Kan jeg ha sex selv om hodet ikke blottlegges eller må jeg ta omskjæring ???

Håper at de kan hjelpe meg.

M.v.h

Tommy

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/41838-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Selvsagt kan du ha sex selv om penishodet ikke blottlegges. Men gjør det vondt å dra forhuden over hodet, vil det sannsynligvis også gjøre vondt når du en gang i fremtiden skal ha samleie. Så kanskje det er like greit å få gjort noe med saken først som sist?

Mange menn har levd storparten av livet sitt med et slikt problem, og har av den grunn har hatt et svært utilfredstillende seksualliv.

Stram forhud kan raskt rettes på av en kirurg. Inngrepet skjer under lokalbedøvelse. Kirurgen skjærer bort litt eller hele forhuden, slik at tilbaketrekning av forhuden blir uproblematisk. Såret gror normalt i løpet av tre til fire uker.

Stram forhud kan også være kilden til irritasjoner og små infeksjoner fordi det er vanskelig å vaske bra nok om det er for stramt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/41838-penis/#findComment-157025
Del på andre sider

Gjest irritert

ojsann.... en gutt som presenterer seg som jomfru.... problemer med kjønnsidentiteten?

Jomfrubegrepet er ene og alene en tilstand som er knyttet til jenter/kvinner.

Jeg synes du oppfører deg utrolig barnslig! Selv om du ikke forstod hva hskds mente med at han var jomfru, behøver du ikke påpeke det....... det var jo noe annet som var essensen i innlegget! Les det en gang til så kanskje du forstår bedre!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/41838-penis/#findComment-157203
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...