Gjest ersåleiavdet Skrevet 23. januar 2002 Skrevet 23. januar 2002 Hei! Jeg og min kjæreste lurer på en ting. Saken er at jeg har mensen i ca 2 dager. Slik som forrige gang jeg hadde den, blødde jeg ikke i det hele tatt nesten dag 3, men så hadde vi sex og da blødde jeg masse. Hvorfor? Dette er jo veldig kjedelig for oss begge. Ikke at vi har noe i mot å ha sex når jeg har mensen, men hadde vært greit å vite hvorfor jeg da plutselig begynner å blø igjen. Håper på svar! MVH, 0 Siter
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 23. januar 2002 Skrevet 23. januar 2002 Foreslår at du legger dette spørsmålet under forum for gynekologi. 0 Siter
Gjest jente21 Skrevet 23. januar 2002 Skrevet 23. januar 2002 Kanskje fordi det rett og slett er ganske vanlig å ha mensen lenger enn to dager? Jeg har som regel også en dag midt i hvor det nesten ikke er noen ting, men så kommer det mer igjen neste dag... 0 Siter
Gjest kjøre brannbil Skrevet 23. januar 2002 Skrevet 23. januar 2002 Det har skjedd her også...det virker som om sæden blanda seg med blodet og "skyllet" det ut... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.