tove31 Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Hei. Jeg har et problem ,som etterhvert går litt innpå meg psykisk. Har bestanidg hatt store kjønnslepper.. noe som jeg har "vennet" meg til etterhvert. for et års tid siden begynte de å skifte farve.. innvendig.. de ble hvitere og hvitere. dette synes jeg er kjempstygt å unaturlig. Mannen min synes ikke det er noe farlig.. men når man har vært plaget av å slappe av fra før under et samleie.. pga. dårlig selvbilde.. hjelper ikke dette akkurat. er det noe jeg kan gjøre med dette?? .. jeg vegrer meg veldig for å gå til doktor med dette. Har hørt at man kan fjerne noe av kjønnsleppene under en operasjon men at det da kan være fare for at man får mindre følelse under et samleie. Håper på svar.. fra andre også i samme situasjon. Tove31 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/41913-hvite-kj%C3%B8nnslepper/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Det finnes en tilstand i huden hvor man mister pigment 'vitiligo', det kan også ses i underlivet. Man kan ikke behandle den. Hos mange kvinner er de indre kjønnsleppene elengre enn de ytre. Det helt normalt. Det gir ikke mer infeksjon, og leppene tåler trykk, slik er de skapt. Man kan operere, men jeg vil ikke anbefale det da man fjerner et meget følsomt område. Det er plastikkirurger som gjør det, noen ganger gynekologer. Noen foretar inngrepet innen 'offentlig sykehus', noen steder henvises det til privat praksis som 'kosmetisk inngrep'. Prisen vil variere fra spesialist til spesialist. PS en av grunnene til at kvinner i visse samfunn blir omskåret, er at man der synes at kjønnsleppene er uestetiske, og i den vestlige verden går vi jo sterkt inn for å motarbeide slike inngrep. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/41913-hvite-kj%C3%B8nnslepper/#findComment-157566 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.