Gjest tertitten Skrevet 24. januar 2002 Skrevet 24. januar 2002 Er gravid i begynnelsen av 7. mnd. Den siste uka har det begynt å komme klar væske fra brystvortene. Om morgnen er det flekker på lakente etter dette. Er det normalt? Kommunen har ingen jordmor,så derfor må jeg skrive hit og spørre. 0 Siter
Copy Skrevet 24. januar 2002 Skrevet 24. januar 2002 Veldig normalt. Selv begynte jeg å lekke i uke 12 med førstemann, nå begynte jeg ca rundt 7 mnd. Denne gangen lekker jeg mer og det er mer relatert til tanker på babyer o.l Innimellom står melkespruten :-) 0 Siter
Trine Endsjø, jordmor Skrevet 26. januar 2002 Skrevet 26. januar 2002 Det er helt normalt at det blir dannet råmelk allerede fra tidlig i svangerskapet. At du har det nå, i 7 mnd. er å forvente. Kropp og spes. brystene dine begynner å forberede seg på melkeproduksjon, et tegn på at du er i rute. De som ikke opplever å få råmelk før fødsel, opplever det når barnet begynner å suge på brystet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.