Gå til innhold

hvordan stimulere klitoris??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bruk tungen :-)

Jeg har alltid gitt samboeren min orgasme med oralsex, det funker best.

Det gjorde jeg første gang ca 3-4 uker etter at vi ble sammen. Fikk det ikke til de to første gangene jeg prøvde, men så gikk det så det suste.

Du kan lese litt på: http://www.erotikknett.no/sexleker/index.shtml

- Detaljerte guider - cunnilingus

Lykke til :-)

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Om hun er åpen for det kan du be henne vise deg hva og hvordan hun gjør det når hun onanerer. Da får du god innsikt i hvordan hun liker at du kjæler med henne. Om hun synes det er for utleverende å vise hovrdan hun gjør det, kan du starte med å vise henne hvordan du onanerer.

Be henne dessuten om å fortelle deg hvor og hvordan hun ønsker at du skal kjæle med henne – mens du gjør det. Hun behøver ikke komme med lange utlegninger. Det kan holde med anvisinger som mer, akkurat der, litt hardere litt mer til høyre eller litt lenger opp.

Om dere liker oralsex kan du samtidig med at du slikker henne kjæle med hennes øvrige erogene områder med en hånd for eksempel på magen, på lårene, rundt rumpehullet eller på brystene. Noen kvinner setter dessuten umåtelig pris på at du har en finger eller to i skjeden.

Alle kvinner er forskjellige. Noen foretrekker at du bare konsenterer deg om klitoris, andre foretrekker lange drag, ved a du starter med klitoris, for å ta små avstikkere til kjønnsleppene, området rundt og under urinveisåpningen og noen lekende tungebevegelser i skjedeinngangen. Noen foretrekker myke litt sugende bevegeler, hvor leppene slutter mest mulig om den lekende tungen, andre er så følsomme at bare tungespissen gir de deiligste ilinger. Andre foretrekker at du kysser henne med stramme lepper.

De aller fleste er imidlertid enige om at du på et eller annet stadium konsentrerer deg om klitoris. Men hvor kvinner har sitt største lystpunkt på eller rundt klitoris varierer. Om det er til høyre, til venstre eller midt på er forskjellig fra kvinne til kvinne. Så kommunikasjon og helst demonstrasjon er nøkkelord for en vellykket seanse.

Lykke til!

søtt nick du har valg dejj:)

Takk for dei brae svaro.... (det va ei kjempe bra sida dick of fury)

Men eg lure fortsatt på ka klitoris e, kossen den ser ut osv......(har lyst på ein illustrasjon, kanskje ein teining)

Eg kan jo sei det eg vett så, sleppe du/dåkke å sei det igjen.

Klitoris litt oppfordi der ein indre kjønnsleppene møtes(eller?)

Klitoris tilsvare, penishode og er forferdelig følsomt(osv)

Eg vett liksom det standar greiene men uansett eg "bomme" av og te men fineren....(av og te så finne eg ikkje klitoris i det heila tatt!!)

P.S. eg e 15 og har derfor ikkje så masse praktisk erfaring.

Gjest Uskyldigheten

Men eg lure fortsatt på ka klitoris e, kossen den ser ut osv......(har lyst på ein illustrasjon, kanskje ein teining)

Eg vett liksom det standar greiene men uansett eg "bomme" av og te men fineren....(av og te så finne eg ikkje klitoris i det heila tatt!!)

Sex Guru? 15 år?

Jøss....

Annonse

Prøv denne siden da :-)

http://www.the-clitoris.com/

Jeg er jente og her er rett svar:

SPØR HENNE!!!

Du skal selvfølglig ikke dytte emnet på henne om hun ikke er av den åpne typen, men forklar for henne at du gjerne vil at hun skal nyte sexen like mye som deg, og du ønsker at hun skal ha det godt. De fleste liker vel å høre sånt? Spør henne også gjerne om hvor klitorisen er, de fleste jenter vet dette selv. Om hun ikke vet det, vet hun uansett hva hun liker, og da holder vel det?

Lykke til! Og husk: kommunikasjon er nøkkelen til et lykkelig sexliv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...