Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser at f.eks. mowgli kan bruke monabh nicket, og da lurer jeg på om det er flere der ute som ikke passordbeskytter nicket sitt. Det er jo ikke nødvendig, men hvis dere vil unngå at noen andre stikker av med det (eller kanskje legger inn innlegg dere ikke kan gå god for), så gå inn på denne linken: http://www.doktoronline.no/section/nosection/31124130

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42098-passordbeskytter-dere-ikke-nicket-deres/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Krepsen30

Hei, hei !

Jo, det har jeg gjort.

I hvert fall trodde jeg det til nå.

Jeg kan ikke skrive noe selv uten å skrive passordet mitt, så jeg skjønner ikke helt hvordan Mowgli har fått dette til.

Det hadde vært greit med en oppklaring!!!!!!!

Jeg ble så lei meg når jeg leste at Astrid Lindgren døde idag, se: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4070554

Men uansett kan vi glede oss over at hun lever videre gjennom all litteratur som skal komme barna våre til gode.

Takk til Astrid Lindgren!

Hei, hei !

Jo, det har jeg gjort.

Jeg kan ikke skrive noe selv uten å skrive passordet mitt, så jeg skjønner ikke helt hvordan Mowgli har fått dette til.

Passordbeskyttelsen dekker ikke små og store bokstaver. monabh er ikke beskyttet selv om Monabh er det.

laban, denne gangen alias

Passordbeskyttelsen dekker ikke små og store bokstaver. monabh er ikke beskyttet selv om Monabh er det.

laban, denne gangen alias

Jo, det gjør det vel? Ser ikke ut som hun har registrert nicket i det hele tatt. ;-)

nanna, for anledningen som

Jo, det gjør det vel? Ser ikke ut som hun har registrert nicket i det hele tatt. ;-)

Dette var noe, for meg, mystisk.

Hvilket passord har dere brukt ?

Og hvodan skulle jeg ha beskyttet det ? Jeg trodde jo at jeg alt hadde gjort det !

Ikke så veldig kjekt dette her !!!!

Annonse

Dette var noe, for meg, mystisk.

Hvilket passord har dere brukt ?

Og hvodan skulle jeg ha beskyttet det ? Jeg trodde jo at jeg alt hadde gjort det !

Ikke så veldig kjekt dette her !!!!

Du har ikke gjort det, vi har ikke brukt noe passord. Det er åpent for alle å bruke.

Gå inn her http://www.doktoronline.no/section/nosection/31124130 og velg "reservere nick".

Jo, egentlig trodde jeg begge bokstavtyper var dekket - går litt i surr med hvilke sider og systemer som er slik eller sånn. Men siden hun mente at hun selv alltid måtte skrive passord, tippet jeg litt for raskt.

Men nå er det i hvert fall beskyttet...

Hei, hei !

Jo, det har jeg gjort.

Som webmaster har forklart her så er ikke et brukernavn beskyttet i seg selv.

En bruker med et brukernavn har "monopol" på å registrere det brukernavnet som et nick. Imidlertid er det fullt mulig å registrere et annet nick, og da vil brukernavnet til vedkommende være fritt tilgjengelig for bruk av alle brukere. Når man har registrert et nick er det beskyttet både i versjoner med store og små bokstaver.

Alle må logge inn for å kunne skrive et innlegg her på DOL - og dermed taste inn brukernavn og passord.

Men det er fullt mulig å endre på nick-feltet til hva som helst som ingen andre har registrert som nick.

Derfor er det flere andre som har logget inn med sine brukernavn og endret nicket til "monabh" (som du har som brukernavn, men ikke som nick) i sine svar til deg.

Ønsker du å reservere "monabh" som et nick, så kan du klikke på "Min side" i menyen i det røde feltet over, og så klikke på "Reservere "nick" (din signatur i innlegg)" og fylle ut skjemaet der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...