Gå til innhold

Gift, men forelska i vennine?

Anbefalte innlegg

Gjest Slem_pike

Jeg er ei ung jente som er gift med en helt fantastisk mann. Vi har et barn sammen, og det meste går egentlig greit. Mannen min har en kamerat som fikk barn rett før oss, og derfor har det blitt til at vi har vært endel sammen med han og samboeren. Jeg er et par år yngre enn både mannen min og våre (nå) felles venner, og jeg har vel egentlig alltid følt meg litt for "dårlig" til å være venn med dem. Så i helgen var vi invitert i bursdag til denne jenta, og vi hadde det ganske moro alle sammen, på tross av at jeg følte meg ganske underlegen da alle de andre der var mye penere, mer velkledd enn meg osv. Kanskje mye for å komme over denne dårlige selvtilitten min, ble det til at jeg drakk ganske mye. Jeg og denne vennina snakka mye sammen utover kvelden, og vi gikk ut for å ta en røyk. Så, plutselig mens vi sto der, ble det til at vi kysset! Jeg er bifil, noe mannen min er klar over, men jeg har aldri før kysset en jente mens vi var sammen. Jeg ble litt sjokkert over både meg og henne, og jeg gikk inn og fortalte hva som hadde skjedd til mannen min, fordi vi har en avtale om å alltid fortelle det til hverandre hvis man er på nippet til å gjøre noe sånt. Mannen min lo bare, og sa at han syntes det var helt greit hvis jeg ville kose litt med denne jenta. Videre utover kvelden ble det derfor til at vi klinte ganske ofte, men det ble ikke stort mer enn det og litt klåing. Men nå er jeg litt usikker på hvordan jeg skal forholde meg i forhold til henne, særlig siden vi ikke kjente hverandre sånn kjempegodt fra før heller, vi var lissom i "bli kjent"-stadiet. Men nå merker jeg at jeg tenker på henne hele tiden, og jeg lurer på om jeg nesten har blitt litt forelska. Egentlig tror jeg kanskje at det er fordi jeg alltid har sett veldig opp til denne jenta, og jeg har alltid syntes hun virket kjempekul og nydelig. Jeg ble derfor kjempesmigret da hun valgte å kline med meg, da hun virkelig er milevis utenfor min "liga". Jeg tar det derfor som en selvfølge at hun ikke mente noe med det, men nå tror jeg altså at jeg er blitt ganske betatt av denne jenta. Jeg kan jo nesten ikke gjøre noe med det heller, for jeg er jo kjempeglad i mannen min og hun har også en samboer. Uansett ville jeg vel bare driti meg ut om jeg prøvde meg på noe ovenfor henne. Jeg sendte noen tekstmeldinger med henne i går, og uten å si det rett ut så fikk jeg inntrykk av at hun angrer på det som har skjedd, og skjemmes ikke så rent lite. Skjønenr jo det, siden hun er så mye bedre enn meg på alle måter. Men hvordan skal jeg klare å være helt vanlig sammen med henne, når jeg hele tiden går rundt og tenker på henne? Jeg, mannen min og sønnen vår skal etter planen besøke henne og familien om noen dager, men jeg synes det er så ekkelt siden også samboeren hennes og mannen min veit hva som har skjedd. Dessuten lurer jeg på hva dette betyr, når jeg jo er så forelsket i mannen min. Hvordan kan jeg da bli betatt av andre mennesker? Hadde det vært han som følte sånn for noen andre, hadde jeg blitt kjempelei meg og jeg vil derfor komme over denne forelskelsen i denne jenta så fort som mulig. Noen råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42104-gift-men-forelska-i-vennine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -Riksklysa

kanskje dette er starten på et godt og utfordrende "swingers-liv"?

neida, uansett så synes jeg ikke at du skal tenke så mye på det, la det heller synke inn... at hun gir uttrykk for anger er vel helt normal, det er jo ikke sikkert at hun er like klar over sin legning som deg? ta det med ro, la det roe seg ned litt, la henne bli "kjent" med seg selv, she's probably comming back for more!!!

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Det er ikke så lett å vurdere historier som har skjedd med ganske mye alkohol inne.

Men her har du vel sett en ny side av deg selv, lysten til jentekos?

Det slår meg at du blander dette sammen med ditt selvbilde og selvtillit. Har du noe å jobbe med her?

Når du plages av denne episoden som skjedde sist dere møttes, synes jeg det er rimelig at du lar tiden gå før du besøker henne igjen. Jeg håper mannen din eventuelt forstår en slik reaksjon fra deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...