Gå til innhold

Dilemma! Fascinert av Fastlege

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! 

Er 30år å har 3 herlige barn. Har hatt min nåværende fastlege i 2år ca. Vært til småsjekk som blodtrykk, glukose test osv. Hører så mye negativt, men også noe positivt rundt det å ha noe for sin egen lege. Er full klar over at det forbudt for en lege å date sine pasienter, men hvordan er det om en bytter å det går lang tid før en kan prate i det private? 

Vil gjerne få dyktige /ordentlige svar. Jeg har fallt litt han her, å det er ikke en gøy situasjon å være i. Andre som har vært eller er der? 

Ikke enkelt å bare bytte å glemme han heller. Han er veldig flink, å vil heller ha han som min lege, fremfor å bytte å bare glemme han. Håper på forståelse! :-) 

Anonymkode: 950f7...f37

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/421109-dilemma-fascinert-av-fastlege/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...