AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Hei! Er 30år å har 3 herlige barn. Har hatt min nåværende fastlege i 2år ca. Vært til småsjekk som blodtrykk, glukose test osv. Hører så mye negativt, men også noe positivt rundt det å ha noe for sin egen lege. Er full klar over at det forbudt for en lege å date sine pasienter, men hvordan er det om en bytter å det går lang tid før en kan prate i det private? Vil gjerne få dyktige /ordentlige svar. Jeg har fallt litt han her, å det er ikke en gøy situasjon å være i. Andre som har vært eller er der? Ikke enkelt å bare bytte å glemme han heller. Han er veldig flink, å vil heller ha han som min lege, fremfor å bytte å bare glemme han. Håper på forståelse! :-) Anonymkode: 950f7...f37 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/421109-dilemma-fascinert-av-fastlege/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.