Gå til innhold

Tett nese. Bokstavlig talt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg har "alltid" vært litt sår i halsen, ørene, nesa. Ikke noen store problemer. Tok mandlene for et og et halvt år siden, hvilket hjalp mye. 
De siste to ukene har jeg vært tett i det ene neseboret, men jeg har ikke vært snørrete. I dag lyste jeg opp i nesa med lommelykt, og da kunne jeg se en signifikant forskjell i hvert nesebor. Det venstre neseboret er helt åpent. Det høyre er nesten sammensnurpet, det er bare en liten sprekk det kommer luft igjennom. Det kan se ut som en jevn bul ut i neseslimhinneveggen. Kanskje det kan være en cyste, eller noe? :s 
Slimhinnen er jevnt rosa. Kan ikke se noen forandringer annet enn "bulen". Har ingen hovne lymfeknuter ved ørene, kjeven eller nakken. Føler det er litt trykk i hodet, muligens i bihulene. Er det noen som har observert noe liknende hos seg selv?

Anonymkode: dd306...b54

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/421224-tett-nese-bokstavlig-talt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...