Gå til innhold

Uteblitt menstruasjon, til legen eller noen som kan hjelpe

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret

Har nå gått 11 dager over tiden. Har tatt graviditetstest men den viste at jeg ikke var gravid. har aldri noensinne gått så lenge over tidn før. Er en jente på 20 år og har hatt regelmessig mens i maange år nå. en måned eller noe før jul tok jeg en angrepille, fikk da to menstruasjoner med bare et par dagers mellomrom, men har hatt mensen normalt etter det. Hva kan dette være da?

har menslegnende smerter stort sett hele tiden, men kommer aldri noe blod... Kan noen hjelpe meg t hva jeg burde gjøre eller hva som er galt, hadde jeg blitt svært takknemlig...

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det skal ikke så mye til å endre syklus hos unge jenter (stress, trening, slanking osv). Angrepillen kan endre første syklus etterpå. Se det an hvis du ikke har andre symptomer og er sikker på at du ikke er gravid. Hvis mensen blir borte i mer enn 3 måneder er det lurt med en sjekk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...