AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 Skrevet 2. juni 2017 Hei! Jeg er ei jente på 26 år, som de siste få årene har blitt mye mindre følsom i underlivet. Fra jeg var 11-22 var klitoris kjempefølsom, lett og stimulere, og jeg kunne bruke fem minutter på å oppnå orgasme. Nå er det nesten som om klitoris har blitt følelsesløs, og det er ganske kjipt. Jeg bruker vel 1-2 timer på å få orgasme. Er det vanlig at følsomheten forsvinner? Og kan jeg gjøre noe for å få den tilbake? Anonymkode: 6c046...66f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 Skrevet 2. juni 2017 Nå er ikke jeg kvinne, men minst jeg har hørt noe om diverse glid/kremer som skal hjelpe til med følsomheten? Sjekk diverse kondomerier på nett Anonymkode: 93422...483 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 Skrevet 2. juni 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er ei jente på 26 år, som de siste få årene har blitt mye mindre følsom i underlivet. Fra jeg var 11-22 var klitoris kjempefølsom, lett og stimulere, og jeg kunne bruke fem minutter på å oppnå orgasme. Nå er det nesten som om klitoris har blitt følelsesløs, og det er ganske kjipt. Jeg bruker vel 1-2 timer på å få orgasme. Er det vanlig at følsomheten forsvinner? Og kan jeg gjøre noe for å få den tilbake? Anonymkode: 6c046...66f Jeg håper du får et godt svar på dette. Jeg har opplevd det samme i forbindelse med medisiner og depresjon .. Lurte bare på om du brukte det...? Anonymkode: 7fb0d...c65 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 2. juni 2017 Skrevet 2. juni 2017 Bruker du p-pille eller andre legemidler? opplys evt navnet på dem. Hilsen Mette 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 Skrevet 2. juni 2017 19 minutter siden, Mette Moen, Gynekolog skrev: Bruker du p-pille eller andre legemidler? opplys evt navnet på dem. Hilsen Mette Nei, jeg bruker absolutt ingen legemidler. Anonymkode: 6c046...66f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 Skrevet 2. juni 2017 I tillegg burde jeg kanskje si at jeg har stor sexlyst, så det er ikke det som er problemet. Det er mer som om klitoris ikke "henger med lenger". Anonymkode: 6c046...66f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 Skrevet 2. juni 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: I tillegg burde jeg kanskje si at jeg har stor sexlyst, så det er ikke det som er problemet. Det er mer som om klitoris ikke "henger med lenger". Anonymkode: 6c046...66f Samme her Anonymkode: 9dd8e...9e1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 Skrevet 2. juni 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: I tillegg burde jeg kanskje si at jeg har stor sexlyst, så det er ikke det som er problemet. Det er mer som om klitoris ikke "henger med lenger". Anonymkode: 6c046...66f Jeg har lest en gang i tiden at folk kan bli mindre følsomme /avhengige av kraftig stimulering hvis de bruker vibrator mye. Kanskje det samme hvis man onanerer mye og hardt. Anonymkode: 6a7b7...189 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 5. juni 2017 Skrevet 5. juni 2017 Hør med din fastlege om du kan få henvisning til en sexolog for vurdering. Vennlig hilsen Mette 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.