fiqus Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Jeg er en mann på 36 som har hatt allergi for pollen, mat og dyr siden jeg var 10-11 år. Denne allergien var jeg så som så til å medisiner, men har blitt flinkerer nå i voksen alder. Følte vel lenge at jeg var blitt en del bedre. Inntil jeg ble veldig mye verre, men nå på en helt annen måte. Jeg reagerer nå på så og si alt av matvarer, og fikk nå påvist hos lege at jeg er allergisk mot egg og melk. Har da prøvd på et allergifritt kosthold, men merker at det nesten er umulig. Nå reagerer jeg plutselig på kokosmelk og avokado også. Vi snakker ikke snørr, tårer, oppkast e.l, men endring i allmenntilstand. Kroppsverk (Legger, armer), iskalde føtter, ør og svimmel, nedsatt lysstyrke på øynene (spesielt høyre øye), drit irritert og med en stressreaksjon i kroppen som ikke gir seg før en del timer senere. Er det flere enn meg som reagerer sånn? Og, er det noen som har fått svar eller hjelp hos lege for dette? Til nå har jeg bare blitt gitt Aerius og Avamys mot allergien, samt Flutiform mot astmaen. Dette gjør sikkert sitt mot rennende nese, øyne osv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/421452-allergi-og-kryssreaksjoner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.