AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Spredt i hele kroppen. Bortsett fra føttene, hendene, albuene og ryggen faktisk. De flekkene startet som små, runde og hvite langs leggene og var supersynlige om sommeren. Men nå er de synlige på min kropp året rundt. Og det har spredt seg. Spredningen skjedde i denne rekkefølgen: 1. Langs leggene 2. Nedre del av magen 3. Området rundt hoftene, rumpa 4. En stor hvit sirkel på øvre lår 5. Og nå, 2017 har det spredt seg enda flere hvite sirkler langs hele overkroppen. langs ribbeina og på siden av brystet . Og mange fler på lår og området rundt hoftene. Mistenker at spredningen skjer ved varme og svette. Men hva i all verden skal jeg gjøre? Fastlegen sa jeg burde bruke Selsun sjampoo men han vet ikke nå at dette har spredt seg. Og jeg har heller ikke fulgt opp bruken av Sjampoen enda. Finnes det en annen type behandling som gir bedre resultater enn denne? (Da jeg har lest om andres erfaring med sjampo at denne må man bruke hele livet for å holde dem "borte".) Takker sårt for tilbakemelding og god hjelp. Anonymkode: a2c6a...ff7 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/421520-hvite-pigmentflekker-spredt-i-hele-kroppen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.