Gå til innhold

skal jeg stole på han?

Anbefalte innlegg

Gjest usikker

Jeg er veldig usikker på typen min for tiden, jeg stoler på han, prøver ihvertfall og stole så mye som mulig på han, men han er så merkelig av og til. vi deler arbeidssted, og da jeg sto et stykke fra grderoben en gang, mens to andre satt bak disken, kom han vandrende ut derfra blid og svett helt til han så meg...da virka han en smule nervøs, og forta seg videre. tenkte at ettersom jeg måtte på do, så kunne jeg benytte sjansen når ingen var der. men idet jeg kommer inn i garderoben står en annen medarbeider der og steller seg grundig, ei som også kjenner han godt. begynte å få mine egene mistanker når jeg kom ut igjen og en av de ved kassa spurte hvorfor vi (typen og jeg) brukte så lang tid der, jeg kom jo inn der når han hadde gått... den andre medarbeideren/vennina hans forsvant ganske fort når hun hørte det.. Har flere ganger lurt på om han har vært utro, pga han forandrer oppførsel totalt, er merkelig og prater ikke så mye med meg, vil helst være alene pga han trenger avstand/luft fra andre mennesker som han sier.

Ble veldig opprørt den første gangen, da jeg fikk mistanker, noe han merka...ettersom jeg har vanskelig for å prate om følelser klarte jeg ikke å få det ut før senere på kvelden...noe som ødela dagen for oss begge. Han sa at dem bare hadde prata og de to som satt i kassa hadde vært innom 1-2 ganger, noe jeg ikke kan huske ettersom jeg sto i nærheten av garderoben og hører/ser om noen går inn/ut derfra, og derfor var dem der lenge... vet ikke hva jeg skal tro på, min egen magefølelse eller hans forklaring jeg ikke klarer å få til å stemme.? Lurer også på om det finnes noen måter og avsløre utroskap på? eller om det finnes noen synlige tegn på at han har hatt seg en omgang eller noe sånt?

Jeg elsker han og vil ikke miste han på noen måte, siden jeg aldri har hatt det så fint med noen person før som det jeg har med han.

Håper virkelig på å få svar på dette så jeg slipper å være så usikker, føler det tærer både på meg og forholdet mitt til han.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42153-skal-jeg-stole-p%C3%A5-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vet jeg om du kan stole på han eller ikke, men det der hørtes unektlig mistenksomt ut.

En mann kommer svett ut av en garderobe, blir nervøs når han ser dama si, når du går inn i samme garderobe som han kom ut av står det en dame og steller seg der inne, og de andre sier at typen din og hun dama har vært der inne lenge?

Vel.. Ikke rart at noen bjeller begynner å ringe hos deg...

Gjest sikker kvinne

Selvsagt kan du ikke stole på han. Menn har seg så snart anledningen byr seg. Garderober, toalett, stall, fjøs, busk, kratt - you name it!

Ingen menn er til å stole på, i motsetning til kvinner.

Jeg har hørt motargumentet om at de jo tross alt har seg med kvinner, men det synes jeg er irrelevant. Menn er noen svin!

Selvsagt kan du ikke stole på han. Menn har seg så snart anledningen byr seg. Garderober, toalett, stall, fjøs, busk, kratt - you name it!

Jeg har hørt motargumentet om at de jo tross alt har seg med kvinner, men det synes jeg er irrelevant. Menn er noen svin!

:-)

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Ikke rart du er usikker på typen din, etter den historien du referer til fra jobben deres.

For å si det rett ut lurer du vel på om han har tuklet med andre.

Mange med deg lurer til de får vondt i magen av det. Noen begynner jakten på bevisene. Kanskje det kan avsløre hemmeligheten? Min erfaring er at det sjelden slår til.

Jeg vil råde deg til å bruke en annen metode: Den gode samtalen.

Du skriver at du ikke er flink til å snakke om følelser. Jeg erfarer stadig at mennesker kan overraske både seg selv og partneren ved å kunne snakke om vanskeligheter når det virkelig er om å gjøre.

Er dette en slik situasjon for deg nå?

Finn et gunstig tidspunkt, når dere begge har tid og ikke er stuptrøtte.

Fortell typen din hva som plager deg om dagen. Si hvordan det virker på deg, at det gjør deg usikker, og at du bekymrer deg for forholdet. Og ikke glem å si at du elsker han og ikke vil miste han. Be han om han kan hjelpe deg til å bli rolig og komme videre. Det blir hans utfordring.

Jeg tror han vil bli lettet om du ikke jakter på eventuelle bevis for hans oppførsel, men velger en åpen kommunikasjon for oppklaring.

Annonse

Gjest -Riksklysa

Denne mannen din er enten en stor idioit som ikke vet hvor godt han har det, eller så er han en kall fisk som du ikke trenger å ta vare på, kast ham langt ut av livet ditt...

hmm, det finnes bare en måte å "ferske" ham på...og er du snill så kan jeg jo fortelle deg det:-)

ser at sikker kvinne hevder at menn ikke er til å stole på. hvem er det menn er utroe med? andre menn?? Hva med dama i garderoben?? Nei, dere kvinner er ikke det spøtt bedre. Og heldigvis er det unntak både av kvinner og menn

Øøøøøøyh!!! Det er forskjellige typer mannfolk da!

Mulig innlegget ditt var ment ironisk ,men jeg tolker det IKKE slik ! Menn er svin.... GUUUD så godt å høre andre si sånt !!! *applaus*

Pøh!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...