Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kort fortalt:1 barn 10 år, 1 vanlig sp.ab.1graviditet utenfor livmor, 1 trolig utenfor men ikke sikkert.har prøvd i 9 år å bli gravid, vert gjennom laproskopi, utskrapning, brukt pergotime m. m.

den siste aborten var i oktober, er nå gravid igjen og for første gang siden det vellykkede svangerskapet i 1991 har jeg sett hjertedunk på ultralyd.men i forrige uke begynte jeg med den vanlige utfloden , så friskt blod, tok derfor kontakt med sykehuset, legen sa han så noe i livmor og det viste seg 3 dager etterpå at jeg var gravid,men den 3 dagen kom det også en kraftig blødning som varte i 20min det fosset bare ut.da var jeg sikker det hadde skjedd igjen.men da jeg var på kontroll i går var det faktisk liv der inne, legen sa det var en del blod i livmoren som skal ut ennå (har noe utflod i løpet av dagen)er dette normalt, kan det ha vert tvillinger og kan dette i det hele tatt gå bra alle blødningene tatt i betraktning??????

er meget takknemlig for svar fraabsolutt alle som kan berolige meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42175-g%C3%A5r-dette-bra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis legen har sett liv etter en slik blødning er det grunn til optimisme. Det kan ha vært abort av en tvilling, det er ikke så uvanlig, men da ville man vel ha sett det ved den tidlige ultralyd? Hvis fosteret har tålt disse blødninger og er i live, så er det gode sjanser. Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42175-g%C3%A5r-dette-bra/#findComment-158288
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...