AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Jeg har i veldig mange år hatt hemoroider, men de siste 4-5 årene så har de plaget meg mer og mer. En stadig tilbakevendende kløe er en ting, men nå begynner bukketen å bli såpass stor at jeg de snart henger utenfor rumpesprekken. Jeg synes emnet er pinelig, men har turt å ta opp dette med legen ved to anledninger. Den første gangen kikket han på dem og sa at sjansen for at de kom tilbake ved operasjon var stor, og at det derfor var liten hensikt i å fjerne dem kirugisk. Nå sist prøve jeg igjen å hinte om operasjon, men da fikk jeg noe salver som jeg skulle bruke. Disse lindrer i en periode, men kløen kommer fort tilbake. Salven er både dyr og setter merker på undertøy og bukser Jeg våkner titt og ofte at det klør der nede - alt i alt er jeg dritt lei disse utposingene som stadig vekk blir større og større. Kan jeg kreve at fastlegen henviser meg til å fjerne dem? Og er det stor sjanse for at de kommer tilbake, hvis så, vil jeg tro at det tar lang tid før de er like store som de jeg har "opparbeidet" meg gjennom 20 år nå? Og er det noen som har erfaring med å fjerne slike og som kan beskrive hvor smertfullt det er å "ta dem"? Mann 44 Anonymkode: b3981...07e 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/421923-plagsomme-hemoroider/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.