Norknight Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Når jeg legger kabalen Freecell,klarer jeg ikke å løse den om jeg gjør logiske gode valg.Blir jeg distrahert av tv-program og samtidig legger kabalen,går det lettere.Er det dette man kaller "magefølelse" eller intuisjon? Ved å tvinge fram alle A eller ess først,kan det hende jeg sperrer for 2 og 3 av både hjerter,kløver,spar og ruter.De legges annen hver farge rød og svart,så det må noe planlegging til så man får lagt K på tomme plasser og ikke sperrer for 2-5.Flere tomme plasser gjør det lettere da det er 8 plasser ,men bare 4 slag.Det kan nesten føles ut som om den automatiske lillehjernen gjør den beste jobben,mens storehjernen ser på tv og bekymrer seg om vær og regninger.Er intuisjon undervurdert som hjelpemiddel? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/421926-hjernenlavere-trinn-fungerer-bedre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.