AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Jeg har i et par dager nå følt meg veldig svimmel når jeg går, det kjennes nesten ut som om jeg besvimer men det gjør jeg ikke. Jeg har også hatt perioder hvor der har blitt helt stille på venstre øre og så kommer det en pipelyd, før lyden kommer tilbake og det føles normalt. Jeg føler at jeg ser dårlig, ting er på en måte tåkete på avstand og det er ekkelt å kjøre bil, jeg sliter med å feste blikket og har vondt i øynene, men mest på venstre side. Jeg har vært til optiker og han mener jeg har et bra syn og ikke trenger briller. Jeg lurer på hva dette kan være, har sport doktor Google og da kom det opp noe om svults på balansenerven, og det skremte meg noe voldsomt. Er det noen andre som har vært borti det samme? J20 Anonymkode: 18268...afc 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422092-svimmelhet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har i et par dager nå følt meg veldig svimmel når jeg går, det kjennes nesten ut som om jeg besvimer men det gjør jeg ikke. Jeg har også hatt perioder hvor der har blitt helt stille på venstre øre og så kommer det en pipelyd, før lyden kommer tilbake og det føles normalt. Jeg føler at jeg ser dårlig, ting er på en måte tåkete på avstand og det er ekkelt å kjøre bil, jeg sliter med å feste blikket og har vondt i øynene, men mest på venstre side. Jeg har vært til optiker og han mener jeg har et bra syn og ikke trenger briller. Jeg lurer på hva dette kan være, har sport doktor Google og da kom det opp noe om svults på balansenerven, og det skremte meg noe voldsomt. Er det noen andre som har vært borti det samme? J20 Anonymkode: 18268...afc På tide å bestille en legetime :-) Anonymkode: 21b8e...79d 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422092-svimmelhet/#findComment-3783016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.