Gjest Byåsen-pia Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Tok siste p-sprøyta i begynnelsen av juli, og har ennå ikke fått tilbake mensen. Jeg er fullstendig klar over at det kan ta lang tid!!! Siden virkningen "gikk ut" i oktober så har jeg slitt med ømme bryst, og smerter i undelivet/eggstokkene (smerter lik eggløsningssmerter).I tillegg har jeg hatt veldig til humørsvingninger, noe som er veldig fortvilende og som har gått utover samboeren min. Har også (nesten) hele tiden slitt veldig med kvalme, men det velger jeg og tro at det kommer av magekatarr som jeg plages med.... De siste to månedene har jeg lagt merke til at smertene har blitt litt mer "systematisert". Med det mener jeg at jeg har hatt smerter i eggstokkene og litt ømme bryst i noen dager (ca 5d), også forsvinner de og blir borte ca 14 dager.Så på nytt.... HAr også lagt merke til at jeg har hatt tynntflytende utflod innimellom.I tillegg virker jeg skikkelig premenstruell, for jeg er ikke meg selv i det hele tatt noen dager. Reagerer på alt. Har ikke hatt det sånn før.... Kan dette være tegn på at eggløsning/mensen er på vei tilbake? Og er det vanlig at en har (over flere mnd) mye smerter/murring i eggstokkene når en slutter med p-sprøyta. Har slått meg til ro med det, for det er jo mye som skal "gå seg til igjen". Drømte i natt at testen hadde to rosa strek, men den ene var så svak.... Får datteren vår en liten bror eller søster snart skal man tro???!!! :-) Ha en fin dag, mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42225-noen-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-drmoen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Kanskje du skal sjekke om du kan være gravid! Det er mulig uten å ha fått mensen tilbake. Det kan jo også være at du har hatt eggløsning og har PMS, men da vil mensen komme i løpet av en ukes tid. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42225-noen-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-drmoen/#findComment-158956 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.