Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei ☺️ har det siste året hatt veldig uregelmessig mens, alt fra 18dager til 40 dager, vet at dette er normalt i min alder er 45 år☺️

I dag er d en uke siden jeg fikk mensen, var da 5 uker siden forrige mens, den varte litt kortere enn pleier ca 4-5dager,som regel  5-7 dager. 

Men i dag fikk jeg krampaktig smerter i underlivet, som eggløsningsmerter(som jeg innimellom har) 

Er det ikke litt nærme mens til å være eggløsningsmerter? 

Undersøkt med gynekologisk undersøkelse m ultralyd for ca4 mnd siden, alt ok

Hilsen meg☺️

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/422418-eggl%C3%B8sning-rett-etter-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Mitt standardsvar på en unormal blødning ledsaget av smerter er at graviditet må utelukkes. Det kan i verste fall være en graviditet utenfor livmoren. Hvis graviditet er utelukket, kan man se det an. Eggløsning kommer tidligere hos de som nærmer seg overgangsalderen, men eggløsning på dag 7-8 er litt tidlig. Se det an. Vennlig hilsen Mette

Hei takk for svar☺️

Gravid er jeg ikke da min mann er sterilisert, smertene varer ikke så lenge. 

Men minnet veldig om eggløsning smerter, tidligere har jeg hatt både 18 og 20dager innimellom mellom mens, på hvilken dag har da vært eggløsning☺️

Siden smertene nå er borte, trenger jeg søke lege? ☺️ 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...