labelleindifference Skrevet 17. august 2017 Skrevet 17. august 2017 Hei! Jeg fikk satt inn en p-stav 13. november 2015, og har, sett bort fra små blødninger i startfasen, vært blødningsfri. Nå i juni begynte jeg derimot å blø mye. Jeg hadde lite smerter før jeg ble diagnostisert med nyrebekkenbetennelse 6. august, og fikk antibiotika for dette. Med dette opphørte blødningen i noen dager, før den dukket opp igjen. Jeg har fortsatt smerter i rygg- og mageregion, samt tidvis kvalme og generell kraftløshet. Er det vanlig å blø så mye og lenge med p-stav? Hva annet er det evt. som forårsaker det? Og hvordan bør jeg ta tak i det? Det begynner å bli ganske slitsomt. Takk for svar. Mvh. K 20 år 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 17. august 2017 Skrevet 17. august 2017 Hvis blødningsmønsteret endrer seg under en hormonbehandling, bør man få utført en undersøkelse for å utelukke andre årsaker. Det vanligste er at blødningene blir svakere med tiden, ikke det motsatte. Det kan være forandringer på livmorhalsen. Få en sjekk hos fastlegen. Vennlig hilsen Mette 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.