Gå til innhold

Bør jeg oppsøke lege?

Anbefalte innlegg

Hei. Har vært syk nå siden fredag forrige uke, dvs en uke. Startet som en vanlig forkjølelse, med lett feber, kaldsvetting og vondt i kroppen. Etterhvert begynte jeg å få vondt i/bak øynene, en følelse av sviing, og øynene ble fort røde. Særlig når jeg står opp er øynene vonde og ganske røde. Noen ganger våkner jeg også med unormalt mye gulaktig stoff i/rundt øye, som jeg må skrape vekk. Har alltid vært litt blå i øyekroken, men føler jeg er ekstra blå nå.
 Etterhvert fikk jeg også vondt i halsen, særlig i svelget. Hosten har blitt litt verre med dagene, en blanding av tørr- og slimhoste. Noen ganger hoster jeg til jeg brekker meg. Jeg produserer også ekstremt mye slim. Jeg må hoste/harke opp slim veldig ofte, og slimet er svært tykt og har en mørkegrønn/gul farge. Hodepinen er ikke like ille, jeg har ikke feber, men merker det litt fortsatt.
Er dette noe jeg bør få medisiner for, tror du?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/422631-b%C3%B8r-jeg-opps%C3%B8ke-lege/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...