AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Hei alle sammen😊 Eg har ett spm ang Plutselig blødninger fra analåpning hos mannfolk?? Typen min har ikkje hatt smerter verken av eller på toalettskålen. Da kom bere heilt utav det blå i går. Det var skikkelig ferskt og blodrødt. Og no har han sterke smerter i analåpningen,samme sted som han blør🤔🤔 Han har aldri opplevd noe lignende før. Eg veit at det kan vera innvendige Hemoroider eller feksp Prostatakreft!! Han har vært på toalettet sikkert 5-6 ganger i dag allerede!! Så dette begynne å bekymra meg meir å meir. Mvh. NORGE+POLAND=LOVE Anonymkode: 53565...209 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/423079-spm-ang-plutselig-bl%C3%B8dninger-fra-typen-min-sin-anal%C3%A5pningvirkelig-bekymret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei alle sammen😊 Eg har ett spm ang Plutselig blødninger fra analåpning hos mannfolk?? Typen min har ikkje hatt smerter verken av eller på toalettskålen. Da kom bere heilt utav det blå i går. Det var skikkelig ferskt og blodrødt. Og no har han sterke smerter i analåpningen,samme sted som han blør🤔🤔 Han har aldri opplevd noe lignende før. Eg veit at det kan vera innvendige Hemoroider eller feksp Prostatakreft!! Han har vært på toalettet sikkert 5-6 ganger i dag allerede!! Så dette begynne å bekymra meg meir å meir. Mvh. NORGE+POLAND=LOVE Anonymkode: 53565...209 Høres ut som en sprukken innvendig hemoroide, men få ham til legen i dag for sikkerhets skyld om dere har mulighet.Friskt blod kommer fra endetarmen, jeg hadde vært mer bekymret om de var mørkt/gammelt blod som kommer fra lengre oppe i tarmen. Han har ikke spist mye rødbeter i går? Det kan skremme hvem som helst når det kommer ut igjen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/423079-spm-ang-plutselig-bl%C3%B8dninger-fra-typen-min-sin-anal%C3%A5pningvirkelig-bekymret/#findComment-3793427 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.