Gjest Mina1 Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 12 minutter siden, Nicklusheletida skrev: Du virker helt overopphengt i dette temaet og hvis det er slik at du har vært flere steder og skrevet om det samme, så er det ikke så rart at du blir gjenkjent. Du kan ikke styre hva andre menn og kvinner skal gjøre. Du kan kun passe på deg selv ved å bruke følehornene. Hvis disse mangler, er det nok best å holde seg helt unna menn. Nok om dette tema nå 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/423422-motivasjon-og-tro-hvordan-begynne/page/4/#findComment-3798621 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caprioli Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 40 minutter siden, Mina1 skrev: Nok om dette tema nå Vel, du kommer jo til å bringe det på banen igjen i en tråd om oppskrifter på eplekake, så jeg drister meg til å slenge inn noen velmente råd. 1. Du bør holde deg unna idéen om at du behøver en mann for å komme i balanse. Du må tvert om komme i balanse selv før du finner deg en mann. 2. Når du er klar til å finne en mann, bør du selv gå ut for å finne noen, i stedet for å hoppe på alle disse tilbudene du har. Statistikken tilsier at det ikke er så lett å finne gullet blant disse tilbudene. Som andre har vært inne på finnes det mange ordentlige menn der ute, men det er kanskje ikke disse som er mest aggressive. Vi har diskutert type Sukker tidligere, og jeg tror du vil ha mye mer suksess med å selv oppsøke de du har tro på, og bare ignorere de som kontakter deg. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/423422-motivasjon-og-tro-hvordan-begynne/page/4/#findComment-3798624 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 (endret) 1 time siden, Caprioli skrev: Vel, du kommer jo til å bringe det på banen igjen i en tråd om oppskrifter på eplekake, så jeg drister meg til å slenge inn noen velmente råd. 1. Du bør holde deg unna idéen om at du behøver en mann for å komme i balanse. Du må tvert om komme i balanse selv før du finner deg en mann. 2. Når du er klar til å finne en mann, bør du selv gå ut for å finne noen, i stedet for å hoppe på alle disse tilbudene du har. Statistikken tilsier at det ikke er så lett å finne gullet blant disse tilbudene. Som andre har vært inne på finnes det mange ordentlige menn der ute, men det er kanskje ikke disse som er mest aggressive. Vi har diskutert type Sukker tidligere, og jeg tror du vil ha mye mer suksess med å selv oppsøke de du har tro på, og bare ignorere de som kontakter deg. Takk for svar . Nei nok om denne tråden. Jeg må tenke på det positive og motivere meg selv til å tenke positivt i stedet for å bite meg selv i leggen med det negative. Endret 23. oktober 2017 av Mina1 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/423422-motivasjon-og-tro-hvordan-begynne/page/4/#findComment-3798632 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.